Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Koniec tegorocznych dostaw EP3D dla RŻD

inforail
04.06.2020 13:45

Тransmashholdingzakończył planowane dostawy pociągów elektrycznych EP3D AC dla Kolei RosyjskichRŻD w 2020 r.

Na mocy umowy zawartej w marcu 2020 r. Demikhovsky EngineeringPlant (część TMH) wyprodukował pięć pociągów czteroczłonowych, które będąeksploatowane na kolejach południowo-wschodniej i transbajkańskiej.

Pociągi są wyposażone w: nowoczesne systemy bezpieczeństwa,w tym CCTV. Są też inne udogodnienia dla pasażerów, taki jak: klimatyzacja, tabliceinformacyjne, uchwyty rowerowe, przyjazne środowisku toalety, platformy dla wózkówinwalidzkich.

Co ważne w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego elektrycznepociągi EP3D wykorzystują nowoczesne systemy dezynfekcji powietrza, któreprzeszły kompleksowe testy w laboratorium mikrobiologicznym FSUE VNIIZHGRospotrebnadzor. Inaktywacja mikroorganizmów zachodzi pod wpływempromieniowania UV z lamp bakteriobójczych i przyczynia się do dodatkowejochrony przed rozprzestrzenianiem się infekcji wirusowych i bakteryjnych.

DMZ produkuje pociągi elektryczne EP3D od 2016 roku. W tymczasie wykonano 60 pociągów tego modelu, w tym 51 dla kolei rosyjskich RŻD. Opróczlinii południowo-wschodnich i trans-Bajkał, pociągi elektryczne EP3D sąeksploatowane na północnym Kaukazie, Dalekim Wschodzie, w regionach Wołgi,Krasnojarsku, a także w Republice Kazachstanu.