Koniec bordowych EN57 w POLREGIO
Koniec eksploatacji bordowych EN57 w POLREGIO.
Ostatni taki skład, o numerze EN57-1316 został odstawiony w Chojnicach, gdzie oczekuje na dalsze decyzje w towarzystwie innych, przetransportowanych tam składów.
Od 2007 roku
Kolory szaro-bordowe nie znikają jednak jeszcze całkiem z POLREGIO. W tej malaturze jeżdżą chociażby składy spalinowe, stacjonujące w Chojnicach.
Jednostka EN57-1316 została wyprodukowana w 1979 roku. Od 2010 służyła na Pomorzu.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Bordowe malowanie wprowadzono w roku 2007, przy okazji modernizacji składów EN57 do standardu SPOT. Wraz z przeprowadzanymi kolejnymi naprawami i remontami zaczęło pojawiać się także na klasycznych EN57, nowokupowanych pojazdach spalinowych czy lokomotywach spalinowych SM42, SU42 i SU45. Bordowe malowanie zastąpiono malowaniem „tygrysim”, które dość szybko przestało być wykorzystywane przez przewoźnika.