Konduktorzy Kolei Dolnośląskich wyposażeni w terminale
Konduktorzydolnośląskiego przewoźnika zostali wyposażeni w mobilne terminale do płatnościbezgotówkowych. Od czwartku, 2 kwietnia są dostępne we wszystkich pociągachKolei Dolnośląskich.
Możliwość płatności kartą lub telefonem w pociągach tokolejne udogodnienie dla pasażerów wprowadzone przez Koleje Dolnośląskie, azarazem dodatkowy środek bezpieczeństwa wobec zagrożenia koronawirusem. Obsługęwyposażoną w terminale można spotkać we wszystkich pojazdach dolnośląskiegoprzewoźnika.
Spółka pozyskała do dyspozycji drużyn konduktorskich 240mobilnych terminali płatniczych. W efekcie każdy z konduktorów obsługującychpodróżnych będzie miał do dyspozycji swój własny. Urządzenia były testowane wpociągach dolnośląskiego przewoźnika od początku lutego. Po trzymiesięcznejfazie testów miała zapaść ostateczna decyzja o ich wprowadzeniu na wyposażeniedrużyn konduktorskich.
Troska obezpieczeństwo naszych pracowników i podróżnych jest naszym obowiązkiem.Dlatego zdecydowaliśmy się przyspieszyć wdrożenie przyjmowania płatnościbezgotówkowych przez naszych kierowników pociągów i konduktorów –powiedział Bartłomiej Rodak, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich. Jednocześnie apelujemy do pasażerów okorzystanie z możliwości zapłaty za bilet kartą lub telefonem tak często, jakto tylko możliwe. Zależy nam żebyśmy wzajemnie minimalizowali ryzyko zakażeniakoronawirusem – dodał.
W trosce obezpieczeństwo
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Spółka zdecydowała się na rozszerzenie dostępnych możliwościpłatności w trosce o bezpieczeństwo podróżnych i pracowników. Pasażerowie KoleiDolnośląskich już wcześniej mieli kilka możliwości bezgotówkowego zakupubiletów. Pełna oferta dolnośląskiego przewoźnika jest bowiem dostępna winternetowym systemie sprzedaży eKD, aplikacji mobilnej SkyCash oraz naplatformie KOLEO. Teraz podróżni będą również mogli bezgotówkowo kupić bilet nakażdej linii, w każdym pociągu.
„