Konduktorka jak stewardesa czyli idzie nowe w PKP Intercity

inforail
19.08.2014 09:45
Nowe mundury dla drużyn konduktorskich planują wprowadzić PKP Intercity. W pierwszej kolejności dostaną je osoby obsługujące pociągi EIC Premium, jeśli te, rzecz jasna wyjadą na tory. Docelowo przewoźnik odświeży również wizerunek pozostałych drużyn konduktorskich oraz pracowników kas. Ma być schludnie i nowocześnie. Konduktorki dostaną toczki, co ma upodobnić je do stewardes. Zmienia się też fason garniturów i garsonek. Stroje nawiążą kolorystyką do barw PKP Intercity. Projekt przygotowała Wyższa Szkoła Mody i Wzornictwa. PKP Intecity ogłosiły przetarg na dostawę ubioru identyfikującego pracowników. Jego przedmiotem jest dostawa następujących elementów ubioru:
– Mundur damski: żakiet, spodnie, spódnica,
– Mundur męski: marynarka, spodnie,
– Pulower,
– Koszula z długim rękawem damska,
– Koszula z długim rękawem męska,
– Fular,
– Krawat,
– Czapka,
– Toczek.
 
Tak mają wygladać nowe mundury drużyn konduktorskichTak mają wygladać nowe mundury drużyn konduktorskich
W skład rodzajów mundurów objętych zamówieniem wchodzą:
1) dla munduru męskiego: marynarka, pulower, dwie pary spodni, dwie koszule z długim rękawem, krawat, czapka. Panowie założą marynarki i spodnie z dodatkowym ściegiem na kieszeniach. W zestawie otrzymają: białą koszulę, krawat, kamizelkę oraz czapkę.  
2) dla munduru damskiego: marynarka, pulower, spódnica i spodnie, dwie koszule z długim rękawem, fular, toczek. Damska cześć załogi otrzyma zatem klasyczne żakiety dopasowane do sylwetki z ozdobnymi ściegami na kołnierzu oraz klapach. W skład zestawu dla pań wejdą również spodnie, spódnica, koszula, kamizelka, fular oraz toczek. Na wszystkich strojach znajdować się będą subtelne logotypy PKP Intercity.
Tak mają wygladać nowe mundury drużyn konduktorskichTak mają wygladać nowe mundury drużyn konduktorskich
Zamówienie zostało podzielone na pięć części. Ubrania dla drużyn konduktorskich mają być dostarczone do 24 listopada 2014 roku. Na oferty zaś przewoźnik czeka do 12 września br. roku. Będą one oceniane dwuetapowo.
Pierwszy etap – będzie polegał na porównaniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wzoru zaoferowanego przedmiotu zamówienia z obowiązującymi w Spółce „PKP Intercity”wzorami oraz wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. Ocena będzie dokonywana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.
Drugi etap –będzie dotyczył tylko tych wzorów przedmiotów zamówienia, które przeszły pomyślnie pierwszy etap oceny.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty na daną część zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena ofertowa – waga 50%
2) Ocena techniczno-jakościowa dostarczonego wzoru – waga 50%. Swoją drogą w niektórych przypadkach takie kryteria oceny ofert można by spróbować zastosować przy zakupie taboru. Ciekawi jesteśmy, czy rozstrzygnięcia byłyby podobne….