Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kolejny przewoźnik wybiera lokomotywy PESA Gama

inforail
07.01.2022 12:45
Rail Capital Partners przekazała pierwszą Gamę Marathon dla LTG CARGO Polska.

Kolejne lokomotywy będą dostępne na początku 2022 roku.

Udane negocjacje

Rail Capital Partners w grudniu zakończyła negocjacje z PESA Bydgoszcz w sprawie dostaw kolejnej partii lokomotyw czteroosiowych. W rezultacie Spółka mogła spełnić oczekiwania swoich klientów poprzez dostawę pojazdów na początku 2022 roku kolejnych czterech nowoczesnych lokomotyw GAMA 111Ed z systemem dojazdowym Marathon.

„ - Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że grono naszych Partnerów biznesowych stale się zwiększa, co świadczy o zaufaniu klientów  do świadczonych przez naszą Spółkę usług. Życzymy LTG Cargo Polska jak najwięcej sukcesów. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie każdej stronie wymierne korzyści i rozwój dla obu Spółek.”  – podkreślił Ireneusz Kozłowski Prezes Zarządu RCP.

O LTG CARGO

LTG CARGO jest największym operatorem kolejowym w krajach bałtyckich i ósmym co do wielkości przewoźnikiem w UE.

„ - Rozpoczęcie współpracy z RCP jest kolejnym krokiem i potwierdzeniem długofalowej strategii rozwoju Grupy LTG CARGO na rynku Polskim. Liczymy na rozszerzenie naszej współpracy w najbliższej przyszłości i realizację nowych projektów taborowych” –  powiedział Michał Szlendak Prezes Zarządu LTG CARGO Polska.

„ - Fakt, że LTG CARGO Polska wybrała lokomotywę produkcji PESA do realizacji swoich usług to powód do satysfakcji i potwierdzenie, że Gama z silnikiem dojazdowym doskonale odpowiada na potrzeby przewoźników. Liczymy na rozwój współpracy pomiędzy LTG CARGO i PESA w kolejnych projektach.”  – powiedział Piotr Rościszewski Kierownik Sprzedaży PESA.

O Gamie

Gama Marathon to czteroosiowa lokomotywa elektryczna  ze spalinowym silnikiem manewrowym, dzięki któremu przewoźnicy nie potrzebują dodatkowych lokomotyw do prac manewrowych i rozładunkowych na niezelektryfikowanych odcinkach linii w portach czy na bocznicach towarowych. Silnik o mocy 5600 kW pozwala na bezproblemową obsługę wszystkich bocznic. Gama Marathon jest dopasowana do potrzeb użytkowników. Kabina, pulpit i zaplecze socjalne powstały przy udziale maszynistów i instruktorów. Uwzględniając potrzeby użytkowników lok