Kolejny przewoźnik chce wydzierżawić lokomotywy
ORLEN KolTrans chcewydzierżawić lokomotywy. Ma być ich nawet 14.
Zapytanie, które właśnie zostało opublikowane obejmuje dzierżawęlokomotyw elektrycznych lub lokomotyw elektrycznych z modułem dojazdowym. Okresdzierżawy począwszy od 1 stycznia 2018 roku obejmuje dwie opcje: 24 miesiące i36 miesięcy. Dzierżawa ma być w opcji z pełnym utrzymaniem „full serwis”. Postronie Orlen KolTrans ma być jedynie uzupełnianie/wymiana materiałóweksploatacyjnych takich jak: piasek, płyn do spryskiwaczy, paliwo (modułdojazdowy), odmrażacz, woda, pióra wycieraczek, żarówki i źródła światła,bezpieczniki, płyn do smarowania obrzeży kół. Po stronie Wydzierżawiającegobędzie natomiast wykonywanie pozostałych wymaganych poziomów i czynnościutrzymania (prewencyjnego oraz korekcyjnego.
Średnioroczny deklarowany przebieg jednej lokomotywy to 150000km. Obszar działania zaś to terytorium Polski.
Preferowane są lokomotywy o zbliżonych parametrach technicznych ieksploatacyjnych, jednorodność zaoferowanych typów będzie podlegała ocenie.
Wymagania techniczne dla lokomotyw:
– lokomotywa elektryczna lub lokomotywa elektryczna z modułemdojazdowym o minimalnej mocy ciągłej 3000kW,
– możliwość prowadzenia pociągu o masie brutto min. 3000 ton(wymagane brutto pociągu jest warunkiem minimalnym dla parametrów toru opochyleniu 0 ‰ i zapewnienia min. prędkości 70 km/h),
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– lokomotywa elektryczna lub lokomotywa elektryczna z modułemdojazdowym przystosowana do jazdy na terytorium Polski bez ograniczeń,posiadająca stosowne dopuszczenie (zezwolenie na dopuszczenie doeksploatacji/świadectwo typu) oraz zatwierdzoną Dokumentację SystemuUtrzymania,
– przeglądy poziomu utrzymania P1 nie częściej niż 25 000km lub 3miesiące.
Na oferty przewoźnik czeka do 16 listopada 2017 roku.
„