Kolejny przetarg PKP Intercity na pracę spalinówkami
inforail
26.08.2014 13:27
Kolejny przetarg PKP Intercity na pracę spalinówkami
PKP Intercity ogłosiły kolejny przetarg na świadczenie usług manewrowych lokomotywami manewrowymi z obsadą i drużyną manewrową oraz drużynami manewrowymi. Tym razem zamówienie obejmuje aż 20 części, podzielonych dwie kategorie usług. Pierwsze to te, polegające na wykonywaniu prac manewrowych własną lokomotywą manewrową wraz z drużyną trakcyjną i drużyną manewrową związanych z podstawianiem składów wagonów pasażerskich, sprzęganiem i odstawianie składów wagonów pasażerskich oraz sprzęganiem i rozprzęganiem lokomotyw pociągowych ze składami pociągów oraz doraźne wykonywanie prac manewrowych zleconych przez zamawiającego nie ujętych w planie pracy manewrowej, w następujących lokalizacjach:
a. Świnoujście –część 1,
b. Słupsk –część 2.
a. Świnoujście –część 1,
b. Słupsk –część 2.
Drugie natomiast to prace z wykorzystaniem lokomotyw manewrowych z drużynami manewrowymi w obsadzie jedno i dwu osobowej przy użyciu lokomotyw manewrowych i pociągowych zamawiającego polegających na sprowadzaniu i wyprowadzaniu z/do stacji postojowych składów pociągów pasażerskich uruchamianych przez zamawiającego, zmianach w zestawieniu pociągów (przeformowanie składu pociągu), włączaniu i wyłączaniu wagonów dodatkowych oraz łączeniu i rozłączaniu lokomotyw pociągowych ze składem wagonów. Ponadto doraźne realizowanie potrzeb manewrowych zamawiającego w parkach odstawczych taboru, na torach stacyjnych, przy obsłudze punktów utrzymania taboru. Powyższe zadania wykonywane byłyby w następujących lokalizacjach:
w obsadzie jednoosobowej:
a. Chabówka –cześć 3,
b. Kielce –cześć 4,
c. Rzeszów –cześć 5,
d. Skarżysko Kamienna –cześć 6,
e. Sucha Beskidzka –cześć 7,
f. Wisła Głębce –cześć 8,
g. Stalowa Wola –cześć 9,
h. Ełk –cześć 10,
i. Hel –cześć 11,
j. Lębork –cześć 12,
k. Tczew –cześć 13,
l. Piła Główna –cześć 14,
m. Węgliniec –cześć 15,
n. Warszawa Gł. Towarowa –cześć 16,
o. Gorzów Wielkopolski –cześć 17,
p. Jelenia Góra –cześć 18,
w obsadzie dwuosobowej:
a. Częstochowa –cześć 19,
b. Opole Wsch. –cześć 20.
w obsadzie jednoosobowej:
a. Chabówka –cześć 3,
b. Kielce –cześć 4,
c. Rzeszów –cześć 5,
d. Skarżysko Kamienna –cześć 6,
e. Sucha Beskidzka –cześć 7,
f. Wisła Głębce –cześć 8,
g. Stalowa Wola –cześć 9,
h. Ełk –cześć 10,
i. Hel –cześć 11,
j. Lębork –cześć 12,
k. Tczew –cześć 13,
l. Piła Główna –cześć 14,
m. Węgliniec –cześć 15,
n. Warszawa Gł. Towarowa –cześć 16,
o. Gorzów Wielkopolski –cześć 17,
p. Jelenia Góra –cześć 18,
w obsadzie dwuosobowej:
a. Częstochowa –cześć 19,
b. Opole Wsch. –cześć 20.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
1) dla części 1 –8.385,30 PLN,
2) dla części 2 –693 PLN,
3) dla części 3 –1.651,86 PLN,
4) dla części 4 –13.315,20 PLN,
5) dla części 5 –2.496,60 PLN,
6) dla części 6 –2.496,60 PLN,
7) dla części 7 –1.651,86 PLN,
8) dla części 8 –58,14 PLN,
9) dla części 9 –259,92 PLN,
10) dla części 10 –832,20 PLN,
11) dla części 11 –937,08 PLN,
12) dla części 12 –335,92 PLN,
13) dla części 13 –416,10 PLN,
14) dla części 14 –416,10 PLN,
15) dla części 15 –416,10 PLN,
16) dla części 16 –7.489,80 PLN,
17) dla części 17 –416,10 PLN,
18) dla części 18 –1.664,40 PLN,
19) dla części 19 –6.557,28 PLN,
20) dla części 20 –819,16 PLN.
2) dla części 2 –693 PLN,
3) dla części 3 –1.651,86 PLN,
4) dla części 4 –13.315,20 PLN,
5) dla części 5 –2.496,60 PLN,
6) dla części 6 –2.496,60 PLN,
7) dla części 7 –1.651,86 PLN,
8) dla części 8 –58,14 PLN,
9) dla części 9 –259,92 PLN,
10) dla części 10 –832,20 PLN,
11) dla części 11 –937,08 PLN,
12) dla części 12 –335,92 PLN,
13) dla części 13 –416,10 PLN,
14) dla części 14 –416,10 PLN,
15) dla części 15 –416,10 PLN,
16) dla części 16 –7.489,80 PLN,
17) dla części 17 –416,10 PLN,
18) dla części 18 –1.664,40 PLN,
19) dla części 19 –6.557,28 PLN,
20) dla części 20 –819,16 PLN.
Czas realizacji usług to 12 miesięcy dla każdego zadania. Oferty można składać do 8 września 2014 roku. Jedyne kryterium stanowi cena. To już kolejny taki przetarg PKP Intercity. O wcześniejszym zamówieniu pisaliśmy tutaj
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024