Kolejny przetarg na dwie lokomotywy elektryczne z modułem dojazdowym

inforail
08.07.2019 10:03

SILVA LS ogłosiła przetargna wybranie dostawcy dwóch fabrycznie nowych lokomotyw elektrycznych zespalinowym modułem dojazdowym, które umożliwią uruchomienie usługi transportuintermodalnego.

Zakup współfinansowany jest ze środków EuropejskiegoFunduszu Spójności w ramach pn.: „Dywersyfikacja działalności poprzez zakuptaboru kolejowego i urządzeń przeładunkowych w celu świadczenia usługtransportu intermodalnego”.

Konstrukcja, parametry techniczne i eksploatacyjne lokomotywmuszą spełniać wymagania odpowiednich norm, kart UIC, zaleceń ERRI(ORE) iwszystkie TSI w zakresie niezbędnym do uzyskania bezterminowego, nieograniczonegozezwolenia w takim zakresie, w jakim jest to prawnie możliwe na dopuszczenie doeksploatacji pojazdu kolejowego zgodnego z TSI oraz listą Prezesa UrzęduTransportu Kolejowego w sprawie właściwych krajowych specyfikacji technicznychi dokumentów normalizacyjnych, których zastosowanie umożliwia spełnieniezasadniczych wymagań dotyczących interoperacyjności systemu kolei. Lokomotywymuszą być też zgodne z warunkami technicznymi i wymaganiami zapewniającymibezpieczeństwo ruchu kolejowego, bezpieczny przewóz osób i rzeczy oraz ochronęśrodowiska zgodnie z Ustawą z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym.

Do wypełnionego Formularza oferty należy dołączyć:

1. Specyfikację techniczną oferowanych lokomotyw wraz zharmonogramem dostaw;

2. Harmonogram przeglądowo – naprawczy lokomotyw zgodny zzapisami Dokumentacji Systemu Utrzymania;

3. Przedstawienie ceny za realizację czynności utrzymaniaprewencyjnego w przeliczeniu na 1 km przebiegu pojazdu zgodnie z poniższymiwytycznymi:

a) okres: do pierwszego przeglądu poziomu P-3 włącznie zjego realizacją,

b) przebieg roczny: do 100.000 km,

c) tonaż: brutto pociąg ładowny 1950 ton, próżny 710 ton,

d) zjazd na przeglądy w miejsca wskazane przez Wykonawcę, naterytorium Polski,

e) trasy przejazdów lokomotyw na zelektryfikowanych odcinkachtras: Siemianówka-Siedlce-Szczecinek oraz Siemianówka – Siedlce – Chmielów -Mielec.

4. Przedstawienie ceny za realizację czynności utrzymaniakorekcyjnego za 1 km przebiegu pojazdu, z podaniem przedziałów cenowych wzależności od przebiegu pojazdu;

5. Przedstawienie średnich kosztów eksploatacji lokomotyw za1 km dla przebiegu na przykładowej trasie 200 km, brutto pociągu 1800 ton,profil linii o profilu podłużnym do 3 promil;

6. Listę wykonanych zamówień zgodnie z warunkami określonymiw części IV.2 Zapytania ofertowego;

7. Kopię polisy ubezpieczeniowej zgodnie z warunkamiokreślonymi w części IV.3 Zapytania ofertowego;

8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zpostępowania zgodne z treścią Załącznika nr 3;

9. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert (warunki szczegółowo opisane w Zapytaniuofertowym).

Termin realizacji zamówienia to maksymalnie 24 miesiące oddaty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, przy czym Zamawiający wymagadostawy lokomotyw wg. następującego harmonogramu:

• lokomotywa nr 1 – nie później niż w terminie 23 miesięcyod podpisania umowy

• lokomotywa nr 2 – nie później niż w terminie 24 miesięcyod podpisania umowy

Zamówienie uważa się za wykonane w całości w dniu podpisaniaprzez Strony Protokołu Odbioru Ostatecznego drugiej lokomotywy.

Miejsce dostawy to Szczecinek.

Oferty można składać do 6 sierpnia 2019 roku.

Kryteria oceny stanowią:

1) Cena brutto – 50

2) Koszty utrzymania prewencyjnego lokomotyw – 20

3) Gwarancja ogólna – 20

4) Dodatkowa gwarancja na zestawy kołowe, łożyska kół, ramy wózków- 10