Kolejny przetarg na dwie lokomotywy elektryczne z modułem dojazdowym
SILVA LS ogłosiła przetargna wybranie dostawcy dwóch fabrycznie nowych lokomotyw elektrycznych zespalinowym modułem dojazdowym, które umożliwią uruchomienie usługi transportuintermodalnego.
Zakup współfinansowany jest ze środków EuropejskiegoFunduszu Spójności w ramach pn.: „Dywersyfikacja działalności poprzez zakuptaboru kolejowego i urządzeń przeładunkowych w celu świadczenia usługtransportu intermodalnego”.
Konstrukcja, parametry techniczne i eksploatacyjne lokomotywmuszą spełniać wymagania odpowiednich norm, kart UIC, zaleceń ERRI(ORE) iwszystkie TSI w zakresie niezbędnym do uzyskania bezterminowego, nieograniczonegozezwolenia w takim zakresie, w jakim jest to prawnie możliwe na dopuszczenie doeksploatacji pojazdu kolejowego zgodnego z TSI oraz listą Prezesa UrzęduTransportu Kolejowego w sprawie właściwych krajowych specyfikacji technicznychi dokumentów normalizacyjnych, których zastosowanie umożliwia spełnieniezasadniczych wymagań dotyczących interoperacyjności systemu kolei. Lokomotywymuszą być też zgodne z warunkami technicznymi i wymaganiami zapewniającymibezpieczeństwo ruchu kolejowego, bezpieczny przewóz osób i rzeczy oraz ochronęśrodowiska zgodnie z Ustawą z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym.
Do wypełnionego Formularza oferty należy dołączyć:
1. Specyfikację techniczną oferowanych lokomotyw wraz zharmonogramem dostaw;
2. Harmonogram przeglądowo – naprawczy lokomotyw zgodny zzapisami Dokumentacji Systemu Utrzymania;
3. Przedstawienie ceny za realizację czynności utrzymaniaprewencyjnego w przeliczeniu na 1 km przebiegu pojazdu zgodnie z poniższymiwytycznymi:
a) okres: do pierwszego przeglądu poziomu P-3 włącznie zjego realizacją,
b) przebieg roczny: do 100.000 km,
c) tonaż: brutto pociąg ładowny 1950 ton, próżny 710 ton,
d) zjazd na przeglądy w miejsca wskazane przez Wykonawcę, naterytorium Polski,
e) trasy przejazdów lokomotyw na zelektryfikowanych odcinkachtras: Siemianówka-Siedlce-Szczecinek oraz Siemianówka – Siedlce – Chmielów -Mielec.
4. Przedstawienie ceny za realizację czynności utrzymaniakorekcyjnego za 1 km przebiegu pojazdu, z podaniem przedziałów cenowych wzależności od przebiegu pojazdu;
5. Przedstawienie średnich kosztów eksploatacji lokomotyw za1 km dla przebiegu na przykładowej trasie 200 km, brutto pociągu 1800 ton,profil linii o profilu podłużnym do 3 promil;
6. Listę wykonanych zamówień zgodnie z warunkami określonymiw części IV.2 Zapytania ofertowego;
7. Kopię polisy ubezpieczeniowej zgodnie z warunkamiokreślonymi w części IV.3 Zapytania ofertowego;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zpostępowania zgodne z treścią Załącznika nr 3;
9. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert (warunki szczegółowo opisane w Zapytaniuofertowym).
Termin realizacji zamówienia to maksymalnie 24 miesiące oddaty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, przy czym Zamawiający wymagadostawy lokomotyw wg. następującego harmonogramu:
• lokomotywa nr 1 – nie później niż w terminie 23 miesięcyod podpisania umowy
• lokomotywa nr 2 – nie później niż w terminie 24 miesięcyod podpisania umowy
Zamówienie uważa się za wykonane w całości w dniu podpisaniaprzez Strony Protokołu Odbioru Ostatecznego drugiej lokomotywy.
Miejsce dostawy to Szczecinek.
Oferty można składać do 6 sierpnia 2019 roku.
Kryteria oceny stanowią:
1) Cena brutto – 50
2) Koszty utrzymania prewencyjnego lokomotyw – 20
3) Gwarancja ogólna – 20
4) Dodatkowa gwarancja na zestawy kołowe, łożyska kół, ramy wózków- 10
„