Kolejne problemy z wyborem wykonawcy napraw lokomotyw
PKP Intercityrozstrzygnęły tylko jedno z trzech zadań na wykonanie napraw okresowych na 4.poziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych serii EP09. I to to, w którymwpłynęły dwie oferty?.
Przypomnijmy, że zamówienie zostało podzielone na trzyzadania, każde obejmowało 9 lokomotyw.
W zakresie części 1 zamówienie zostało unieważnione.Wpłynęła tylko jedna oferta, złożona przez Newag. Wykonawca zaoferowałrealizację przedmiotu zamówienia za kwotę 13 225 710,92 zł brutto podczas gdy zamawiającyna sfinansowanie zamówienia w tej części przedmiotu zamówienia przeznaczyłkwotę 9 077 400,00 zł brutto. Wobec faktu, iż PKP Intercity nie mogą zwiększyćtej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty zamówienie zostało unieważnione.
W części 2 o zamówienie ubiegało się dwóch oferentów. ToNewag i PESA. Oferta firmy z Nowego Sącza uzyskała 100 pkt, zaś bydgoskiej94,67. W związku z powyższym wybrana została pierwsza z nich, PKP Intercity niepodają cen zaproponowanych przez obu wykonawców.
I wreszcie część 3, tu podobnie jak w zadaniu 1, ofertęzłożył tylko Newag. Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia zakwotę 13 225 710,92 zł brutto podczas gdy Zamawiający na sfinansowaniezamówienia w tej części przedmiotu zamówienia przeznaczył kwotę 9 077 400,00 złbrutto. PKP Intercity nie mają więcej funduszy na realizację tych prac, zamówieniezostało zatem unieważnione.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przypomnijmy, o czym informowaliśmy na łamach InfoRail, żekilka dni temu PKP Intercity unieważniły też część zamówienia na naprawylokomotyw EP/U07. Podobnie jak w tym przypadku złożone oferty były zbytwygórowane.
„