Kolejne podejście PKP Intercity do sprzątania Pendolino
inforail
25.11.2014 10:14
Kolejne podejście PKP Intercity do sprzątania Pendolino
PKP Intercity zamieściły ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia dialogu technicznego. Jego celem jest pozyskanie informacji niezbędnych do rozpoczęcia planowanego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie stacjonarnych usług utrzymania w czystości na stacjach zwrotnych i końcowych zespołów trakcyjnych ED250 kursujących w ofercie Spółki PKP Intercity. Poprzednie zamówienie nie przyniosło pożądanych rezultatów, ponieważ nie udało się wyłonić firmy sprzątającej składy EIP. Oferta złożona przez Impel była znacznie droższa, niż możliwości przewoźnika.
Przedmiotem dialogu technicznego będzie:
1. Zakres i standard wykonywanej usługi, kryteria jej odbioru.
2. Zapisy warunków umownych w tym kwestie dotyczące wysokości i egzekucji kar umownych.
3. Inne zaproponowane do uzgodnienia przez potencjalnych wykonawców.
Wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu technicznym należy przesyłać do dnia 26.11.2014 r. r. do godz. 9.00.
Do dialogu technicznego zaproszeni zostaną uczestnicy, którzy:
* posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie sprzątania obiektów (przez które rozumieć należy: biura, hotele, szpitale, obiekty edukacyjne) i/lub sprzątania środków transportu publicznego,
* w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej 2 usługi (umowy): sprzątania obiektów i/lub/albo sprzątania środków transportu publicznego o wartości łącznej obu usług nie mniejszej niż: 500 000 zł brutto.
W przypadku dużej liczby zgłoszeń do dialogu technicznego zaproszonych zostanie nie więcej 6 Uczestników spełniających kryteria. W wyjątkowych sytuacjach PKP IC może dopuścić do udziału w Dialogu Uczestnika nie spełniającego warunku określonego w tiret drugie o ile taki Uczestnik wykaże, iż posiada szczególnie istotne informacje, przydatne w dialogu.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024