Kolejne podejście do naprawy z modernizacją AKM-ów
inforail
30.08.2014 10:23
Kolejne podejście do naprawy z modernizacją AKM-ów
Koleje Mazowieckie ogłosiły kolejny przetarg na wykonanie 17 napraw P4 wraz z modernizacją elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57AKM. Poprzedni przetarg nie zakończył się sukcesem, a to z uwagi na to, iż cena zaproponowana przez jedynego oferenta –ZNTK Mińsk Mazowiecki –okazała się za wysoka. Za wykonanie przedmiotowych prac oferent proponował 35 541 040,65 zł brutto. W ogłoszonym właśnie przetargu oferty można składać do 7 października 2014 roku. Ponownie jedyne kryterium wyboru stanowi cena. Przewoźnik na wykonanie prac daje 10 miesięcy, z tym że naprawa jednego składu nie powinna trwać dłużej niż 70 dni kalendarzowych.
Zamawiający wymaga także gwarancji:
1) co najmniej 18 miesięcy na cały ezt, z wyłączeniem silników trakcyjnych,
2) co najmniej 24 miesięcy na malaturę ezt,
3) co najmniej 24 miesięcy na przezwojone maszyny elektryczne ezt, z wyłączeniem silników trakcyjnych,
4) co najmniej 36 miesięcy na podzespoły i zespoły zamontowane podczas modernizacji ezt,
5) co najmniej 12 miesięcy na elementy silników trakcyjnych poddanych naprawie,
licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego ezt.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali należycie co najmniej:
a) pięć napraw ezt-ów w poziomie utrzymania P4 z modernizacją o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN netto za każdy ezt, albo
b) dwie naprawy ezt-ów w poziomie utrzymania P5 z modernizacją o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN netto za każdy ezt.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024