Kolejne podejście do modernizacji EN57 AKM Kolei Mazowieckich

inforail
08.12.2014 10:36
Koleje Mazowiecki po raz kolejny rozpisały przetarg na wykonanie napraw w poziomu P4 wraz z modernizację 17 składów EN57AKM. Poprzednie postępowania zostały unieważnione z uwagi na zbyt wysokie ceny, zaproponowane przez oferentów. W ogłoszonym właśnie przetargu oferty można składać do 13 stycznia 2015 roku. Tym razem cena stanowi tylko 80%, liczyć się będą także termin naprawy każdego z piętnastu ezt-ów (z wyjątkiem pierwszego i drugiego) –10%, a także termin zakończenia naprawy ostatniego składu –także 10%.
Koleje Mazowieckie po raz kolejny ogłaszają przetarg na P4 wraz z modernizacją EN57AKM
Zamawiający żąda na każdy naprawiony ezt udzielenia gwarancji jakości na bezawaryjną pracę na okres:
1) co najmniej 18 miesięcy na cały ezt, z wyłączeniem silników trakcyjnych;
2) co najmniej 24 miesięcy na malaturę ezt;
3) co najmniej 24 miesięcy na przezwojone maszyny elektryczne ezt, z wyłączeniem silników trakcyjnych;
4) co najmniej 12 miesięcy na elementy silników trakcyjnych poddane naprawie;
5) co najmniej 24 miesięcy na podzespoły i zespoły zamontowane podczas modernizacji ezt,
licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego ezt.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedną naprawę ezt w poziomie utrzymania P4.
Maksymalny czas na wykonanie prac to okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku.
W ramach prac ma zostać przeprowadzona modernizacją jednostek. I tak, oprócz standardowych prac poziomu P4, Koleje Mazowieckie chcą wykonać m.in:
– malowanie pudła farbą chemoutwardzalną,
– powłokę lakierniczą antygraffiti,
– wymianę uszkodzonych elementów wnętrza, wykonanych z TWS,
– wymianę przetartej tapicerki,
– wymianę porysowanych szyb na nowe,
– montaż przycisków w języku Braill`a,
– montaż tablic bocznych, diodowych LED,
– przygotowanie do montażu biletomatów,
– montaż kamer czołowych,
– modernizację sprężarki głównej.