Kolejne lubuskie składy mają przejść naprawy
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłosił kolejny przetarg na naprawy okresowe taboru kolejowego.
Zamówienie podzielono na części.
O zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu czynności z zakresu czwartego, a także piątego poziomu utrzymania naprawczego (PU). W trzech pojazdach szynowych. Typu 218Mc serii SA133-007 (PU4-2), typu 215M serii SA108-006 (PU5), a także typu 223M serii SA139-005 (PU4). Pojazdy stanowią własność Województwa Lubuskiego, zaś ich użytkownikiem jest licencjonowany przewoźnik - POLREGIO S.A.
Zamówienie na naprawy okresowe zostało podzielone na części:
Część 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu czynności z zakresu czwartego poziomu utrzymania naprawczego (PU4-2) w pojeździe szynowym typu 218Mc serii SA133-007.
Na wykonanie prace będzie 115 dni.
Część 2. Przedmiotem zamówienia jest natomiast usługa polegająca na wykonaniu czynności z zakresu piątego poziomu utrzymania naprawczego (PU5) w pojeździe szynowym typu 215M serii SA108-006.
Na wykonanie prac będzie także 115 dni.
Część 3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu czynności z zakresu czwartego poziomu utrzymania naprawczego (PU4) w pojeździe szynowym typu 223M serii SA139-005.
Na wykonanie prac będzie również 115 dni.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Oferty na naprawy okresowe
Oferty można składać do 29 września 2023 roku0. W każdej części kryteria oceny to:
Okres udzielonej gwarancji - Waga: 40;
Cena - Waga: 60.
Zamawiający wymaga doświadczenia. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej jedną usługę z zakresu czynności przeglądowych. Zgodnie z trzecim lub odpowiednio wyższym poziomem utrzymania (P4,P5) pasażerskiego pojazdu kolejowego z napędem spalinowym, wyprodukowanego po roku 2000. Wartość tej usługi nie może być mniejsza niż 1 milion złotych brutto.
Alternatywnie, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, wyprodukował co najmniej jeden fabrycznie nowy pasażerski pojazd kolejowy z napędem spalinowym. Wykonawca musi podać wartość, datę wykonania i podmiot, na rzecz którego pojazd wyprodukowano. A także załączyć dowód, że pojazd wyprodukowano należycie.