Kolejne dolnośląskie Impulsy potrzebują P3; jest przetarg
Koleje Dolnośląskie ogłosiły kolejny przetarg na naprawy okresowe Impulsów.
Po problemach z uruchomieniem składów, po wykonanych naprawach P3/2, ciekawi jesteśmy, kto złoży oferty.
O zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonaniu obsługi technicznej poziomu utrzymania P3/1 pojazdów 31WE i 36WEa wraz z legalizacją liczników energii elektrycznej, zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania, Dokumentacją techniczno-ruchową, a także odpowiednimi Polskimi Normami, Normami Branżowymi obowiązującymi w okresie trwania umowy.
Zamówienie podzielone jest na dwie części. Pierwsza obejmuje pięć składów 31WE. Druga natomiast sześć ezt-ów 36WEa.
Na wykonanie prac w obu przypadkach będzie 18 miesięcy.
Wymagane jest doświadczenie. I tu wygląda, jakby Koleje Dolnośląskie skutecznie zabezpieczyły się przed niechcianymi przygodami. Wykonawca musi bowiem wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał dla:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Zadania 1: co najmniej 5 usług obejmujących swoim zakresem wykonanie obsługi technicznej poziomu utrzymania P3/1 albo P3/2 albo P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych z napędem asynchronicznym pojazdów typu: 31WE lub 35WE lub 36WE lub 36WEa lub 37WE lub 45WE.
Zadania 2: co najmniej 5 usług obejmujących swoim zakresem wykonanie obsługi technicznej poziomu utrzymania P3/1 albo P3/2 albo P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych z napędem asynchronicznym pojazdów typu: 31WE lub 35WE lub 36WE lub 36WEa lub 37WE lub 45WE.
Ciekawe, czy takie zapisy zostaną czy będzie odwołanie do KIO?
Oferty można składać do 24 sierpnia 2022 roku. Jedyne kryterium wyboru to cena.