Koleje Śląskie nie ustają w dbaniu o bezpieczeństwo swoich podróżnych
Kolejne urządzenie wwalce z Koronawirusem w Kolejach Śląskich. Od teraz oprócz odkażania składówmiędzy innymi za pomocą suchej pary i warstwy tytanu, pracownicy śląskiegoprzewoźnika będą używali specjalnego zamgławiacza.
Koleje Śląskie od samego początku szybko i na bieżącoreagują na sytuację epidemiologiczną w kraju. Nie inaczej jest tym razem.Śląski przewoźnik zakupił właśnie specjalne, nowoczesne urządzenie, którejeszcze bardziej pomoże w walce z Koronawirusem.
Nowe urządzenie w Kolejach Śląskich to elektrycznyzamgławiacz termiczny. Maszyna została specjalnie zaprojektowana do atomizacjimikro kropelek i wytwarzania z nich tzw. Suchej mgły. Efekt jest bardzo podobnydo „dymu koncertowego” stosowanego podczas różnych wydarzeńmuzyczno-teatralnych. Z tą różnicą, że w Kolejach Śląskich posłuży do walki zKoronawirusem.
Aplikacja bezpiecznych i nowoczesnych środków chemicznychsłużących między innymi do dezynfekcji, dezodoryzacji jest bardzo prosta iskuteczna. Preparat w postaci mgły daje możliwość szybkiego rozprzestrzenieniapreparatów i pokrycia nimi wszystkich powierzchni w pociągach. Również tychbardzo trudno dostępnych. Takie nanoszenie preparatów powoduje też możliwie najmniejszeużycie środków chemicznych w porównaniu do innych metod.
Koleje Śląskie szybkoi skutecznie reagują na sytuację epidemiologiczną
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Łącznie nad czystością pociągów czuwają 63 osoby. Wnętrzapojazdów są czyszczone zarówno z użyciem detergentów jak i innowacyjnegorozwiązania: suchej pary – oba te czynniki równie skutecznie zwalczająKoronawirusa. Stosowane detergenty to profesjonalne środki czyszczące.Dezynfekowane są wszelkie elementy, które mają kontakt z dużą liczbą osób – jaknp. uchwyty czy wnętrza toalet.
Stosowane są również innowacyjne rozwiązania takie jakspecjalna powłoka tytanowa, która zabija zarazki i bakterie. Jest trwała apokryte są elementy wyposażenia pociągów często dotykane przez pasażerów.
Od samego początku pandemii Koleje Śląskie robią wszystko byw pociągach było bezpiecznie. Kiedy tylko Koronawirus zaczął rozprzestrzeniaćsię w kraju niezwłocznie zostały podjęte również decyzje o automatycznymotwieraniu drzwi w składach. Oznacza to, że podczas wymiany podróżnych na stacjachnie ma konieczności naciskania przycisku otwierającego drzwi. Zostają oneotwarte zdalnie przez maszynistę. (KŚ)