Koleje Śląskie jednak z pociągami Przewozów Regionalnych
inforail
05.04.2013 12:25
Koleje Śląskie jednak z pociągami Przewozów Regionalnych
Koleje Śląskie wydzierżawią 8 ezt-ów. Od Przewozów Regionalnych, które jako jedyne wykazały zainteresowanie przetargiem śląskiego przewoźnika. Zamówienie zostało podzielone na dwie części, toteż do 4 składów została dodana usługa ich utrzymania poziomu pierwszego i drugiego. To część A. W części B natomiast takiego zapisu nie było i obejmuje ona jedynie dzierżawę 4 ezt-ów. Na zwycięzcy przetargu ciąży również obowiązek dostarczenia pojazdu zastępczego w okresie wyłączenia jednego ze składów z ruchu z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca, w tym przypadku Przewozy Regionalne. Wszystkie pojazdy zostaną wydzierżawione Kolejom Śląskim do końca grudnia 2013 roku. Każdy z ezt-ów musi posiadać następujące dokumenty:
1) Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Głównego Inspektora Kolejnictwa lub Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego. Termin obowiązywania świadectwa nie może być krótszy niż do końca terminu realizacji zamówienia;
2) Ważne świadectwo sprawności technicznej;
3) DTR, WTWiO, DSU w języku polskim.
Wszystkie pojazdy będące przedmiotem zamówienia powinny mieć wykonane naprawy poziomu czwartego oraz przeglądy poziomu trzeciego tak, żeby przez cały okres wykonania zamówienia nie było konieczności wykonywania przedmiotowych napraw oraz przeglądów. Obsługę trakcyjną wynajmowanych pojazdów stanowić będą drużyny trakcyjne Kolei Śląskich. Opracowanie planów pracy wynajmowanych elektrycznych zespołów trakcyjnych (obiegów) będzie również po stronie śląskiego przewoźnika. Za dzierżawę ośmiu jednostek Koleje Śląskie będą musiały zapłacić ponad 8 milionów złotych. W części A wartość brutto dzierżawy – wraz z usługą utrzymania – jednego składu na jedną dobę wynosi 4464,9 zł, co daje łączną kwotę wynajmu czterech pociągów do końca roku – ponad 4,91 mln zł (brutto).
W części B, dzierżawa jednego EZT za dobę (bez usługi utrzymania) opiewa na 2902,8 zł, a wartość brutto udostępnienia czterech składów przekracza 3,19 mln zł. I znowu z kronikarskiego obowiązku dodajmy, że jedynym kryterium wyboru była cena.
W części B, dzierżawa jednego EZT za dobę (bez usługi utrzymania) opiewa na 2902,8 zł, a wartość brutto udostępnienia czterech składów przekracza 3,19 mln zł. I znowu z kronikarskiego obowiązku dodajmy, że jedynym kryterium wyboru była cena.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024