Koleje Śląskie chcą wydzierżawić ezt-y
inforail
29.05.2014 12:52
Koleje Śląskie chcą wydzierżawić ezt-y
Koleje Śląskie ponawiają przetarg na dostawę, w formie dzierżawy, ośmiu elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz z świadczeniem usługi utrzymania poziomu P2 oraz napraw bieżących. Poprzednie zamówienie zostało unieważnione.
Oferowane pojazdy muszą posiadać następujące dokumenty:
1) Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Głównego Inspektora
Kolejnictwa lub Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego;termin obowiązywania świadectwa nie może być
krótszy niż do końca terminu realizacji zamówienia;
2) ważne świadectwo sprawności technicznej;
3) DTR, WTWiO, DSU w języku polskim.
Wszystkie pojazdy będące przedmiotem dzierżawy powinny mieć wykonane naprawy poziomu czwartego,
naprawy poziomu piątego oraz przeglądy poziomu trzeciego tak, że przez cały okres wykonania zamówienia nie będzie konieczności wykonywania przedmiotowych napraw oraz przeglądów przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość wykonania przez wykonawcę naprawy poziomu czwartego lub naprawy poziomu piątego lub przeglądu poziomu trzeciego pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę na czas trwania czynności naprawczych lub przeglądowych pojazdu zastępczego o parametrach nie gorszych od pojazdu będącego przedmiotem dzierżawy.
Obsługę trakcyjną wynajmowanych pojazdów stanowić będą drużyny trakcyjne zamawiającego. Opracowanie planów pracy wynajmowanych elektrycznych zespołów trakcyjnych (obiegów) będzie po stronie zamawiającego. Wykonawca musi posiadać prawo do dysponowania oferowanymi elektrycznymi zespołami trakcyjnymi w zakresie przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania dzierżawy.
Elektryczne zespoły trakcyjne, będące przedmiotem zamówienia, winny spełniać określone niżej wymagania:
1) Ilość członów: 3
2) Zasilanie: 3000 V DC
3) Szerokość toru: 1435 mm.
4) Długość pojazdu: nie większa niż 66 m.
5) System silników trakcyjnych: szeregowe prądu stałego
6) Masa służbowa: max 127 T.
7) Prędkość konstrukcyjna do 110 km/h.
8) Nacisk na oś: do 11 T.
9) Wyposażenie w ramki, uchwyty umożliwiające zakładanie tablic kierunkowych, relacyjnych spełniających
wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarski Morskiej ws. sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobu oznakowania pojazdów kolejowych z dnia 14 lutego 2013 r.
Wskazane wyżej parametry techniczne i funkcjonalne stanowią minimalne wymagania zamawiającego jakie
musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Przedmiotowe ezt-y mogą Kolejom Śląskim dostarczyć Przewozy Regionalne, pytanie, czy tym razem przewoźnicy dojdą do porozumienia? Szacunkowa wartość bez VAT to 4128120,00 zł. Czy za taką kwotę Przewozy Regionalne zdecydują się wydzierżawić składy? W przeszłości bywało z tym różnie. Pociągi miałyby być eksploatowane przez Koleje Śląskie od 1 sierpnia do 31 grudnia 2014 roku. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 105.000,00 zł. Oferty można składać do 8 lipca 2014 roku. Jedyne kryterium stanowi cena.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024