Koleje Śląskie chcą wydzierżawić 28 ezt-ów
inforail
04.09.2014 11:35
Koleje Śląskie chcą wydzierżawić 28 ezt-ów
Koleje Śląskie ogłosiły przetarg na dostawę w formie dzierżawy 28 elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz z świadczeniem usługi utrzymania:
1. poziomu P1, P2 i P3 oraz napraw bieżących zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania na obszarze województwa śląskiego w stosunku do 16 pojazdów,
2. świadczeniem usługi utrzymania poziomu P2 i P3 oraz napraw bieżących zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania na obszarze województwa śląskiego w stosunku do 12 pojazdów.
Przedmiot zamówienia obejmuje również obowiązek dostarczenia pojazdu zastępczego w okresie wyłączenia Pojazdu z ruchu z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca oraz w okresie wykonywania czynności utrzymania.
Każdy z oferowanych Pojazdów musi posiadać następujące dokumenty:
1) Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Głównego Inspektora Kolejnictwa lub Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego;termin obowiązywania świadectwa nie może być krótszy niż do końca terminu realizacji zamówienia;
2) ważne świadectwo sprawności technicznej;
3) aktualną dokumentację DTR, WTWiO oraz zaakceptowaną przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego dokumentację systemu utrzymania DSU w języku polskim.
Wszystkie pojazdy będące przedmiotem dzierżawy powinny mieć wykonane naprawy poziomu czwartego oraz naprawy poziomu piątego tak, że przez cały okres wykonania zamówienia nie będzie konieczności wykonywania przedmiotowych napraw przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość wykonania przez Wykonawcę naprawy poziomu czwartego lub naprawy poziomu piątego pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę na czas trwania czynności naprawczych pojazdu zastępczego o parametrach nie gorszych od pojazdu będącego przedmiotem dzierżawy.
Na czas trwania czynności przeglądowych poziomu P3 Wykonawca zapewnia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych od pojazdu będącego przedmiotem dzierżawy. Obsługę trakcyjną i konduktorską wynajmowanych Pojazdów stanowić będą drużyny trakcyjne zamawiającego.
Opracowanie planów pracy oraz planów przeglądów wynajmowanych elektrycznych zespołów trakcyjnych (obiegów) będzie po stronie zamawiającego. Wykonawca musi posiadać prawo do dysponowania oferowanymi elektrycznymi zespołami trakcyjnymi w zakresie przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania dzierżawy.
Pojazdy będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać wymagania stawiane przez zarządcę infrastruktury określone w „Regulaminie przydzielania tras pociągów i korzystania z przydzielonych tras pociągów przez licencjonowanych przewoźników kolejowych w ramach rozkładu jazdy”oraz wymagania wynikające z obowiązujących przepisów.
Wydanie Pojazdów Zamawiającemu nastąpi nie później niż w dniu 1 stycznia 2015 r.
Elektryczne zespoły trakcyjne będące przedmiotem zamówienia winny spełniać określone niżej wymagania:
1) Ilość członów: 3
2) Zasilanie: 3000 V DC
3) Szerokość toru: 1435 mm.
4) Długość pojazdu: nie większa niż 66 m.
5) System silników trakcyjnych: szeregowe prądu stałego
6) Masa służbowa: max 127 T.
7) Prędkość konstrukcyjna do 110 km/h.
8) Nacisk na oś: do 11 T.
9) Wyposażone w ramki, uchwyty umożliwiające zakładanie tablic kierunkowych, relacyjnych spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarski Morskiej ws. sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobu oznakowania pojazdów kolejowych z dnia 14 lutego 2013 r.
10) Wyposażone w układ służący do pomiaru zużycia energii elektrycznej spełniający wymagania PKP Energetyka Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie. Układ winien być uruchomiony i umożliwiać rozliczanie energii elektrycznej na podstawie rzeczywistego zużycia.
11) Możliwość korzystania przez Zamawiającego z będących jego własnością podestów najazdowych (szyn RLA) w celu wprowadzania do pojazdów osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
Wskazane wyżej parametry techniczne i funkcjonalne stanowią minimalne wymagania zamawiającego jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT to 107126400.00 PLN. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.000.000,00 zł. Czas trwania zamówienia to 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2017 roku. Jedyne kryterium zamówienia stanowi cena. Oferty można składać do 14 października 2014 roku.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024