Koleje Mazowieckie zaoszczędziły. Jest umowa na P4 SA135
Koleje Mazowieckie podpisały umowę na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 autobusów szynowych typu 214Mb serii SA135-015 i SA135-016.
Wybrany w przetargu wykonawca zaproponował znacznie niższą kwotę niż pierwotne szacunki zamawiające.
Trzy oferty
Prace zostaną wykonane przez konsorcjum SPS Lisi Ogon i ASO Mieczkowski, a umowa została zawarta 30 grudnia 2020 roku. Przypomnijmy, że w przetargu złożone zostały trzy oferty:
1. ZNTK Mińsk Mazowiecki z ceną 2.811.780,00 zł brutto;
2. Konsorcjum firm Seluch i Public Transport Service z ceną2.521.500,00 zł brutto;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
3. Konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych Lisi Ogon oraz SPSASO Mieczkowski z ceną 2.410.800,00 zł.
Wszyscy oferenci chcieli wykonać prace w latach 2020-2021, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, liczonych od przekazania pojazdu. W ofercie 1 i 3 wskazano 27 miesięcy gwarancji, konsorcjum Seluch i Public Transport Service proponuje 24 miesięcy gwarancji.
Kryteria wyboru stanowiły: cena – 70%, gwarancja – 15% oraz termin wykonania naprawy – 15%.
Szacunki zamawiającego to 3 630 000,00 PLN netto, zaś wartość umowy to 1 960 000.00 PLN netto. Koleje Mazowieckie zatem sporo zaoszczędziły.