Koleje Mazowieckie z ofertami na P4 szynobusów
Koleje Mazowieckie otworzyły oferty w przetargu na naprawy w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych.
Zamówienie podzielone zostało na części.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych typu 214Mb serii SA135-017 i SA135-018 oraz pojazdu typu 222M serii SA222-001.
OFERTY
Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania:
1) zadanie nr 1 obejmuje wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 dwóch autobusów szynowych typu 214Mb serii SA135-017 i SA135-018. Ofertę złożyli:
a) Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” S.A. z ceną netto 2 095 000,00, brutto 2 576 850,00. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy. Wykonawca zobowiązuje się na każdy cały autobus szynowy (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz kół monoblokowych), po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielić gwarancji na okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego.
b) Konsorcjum: Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa oraz PUBLIC TRANSPORT SERVICE z ceną netto 2 800 000,00, brutto 3 444 000,00. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy. Wykonawca zobowiązuje się na każdy cały autobus szynowy (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz kół monoblokowych), po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielić gwarancji na okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego.
Zamawiający na ten cel chce przeznaczyć 2 098 000,00 zł netto, 2 580 540,00 zł brutto.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
2) zadanie nr 2 obejmuje wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 autobusu szynowego typu 222M serii 222M-001. Ofertę złożyli:
a) Newag S.A. z ceną netto 2 226 000,00, brutto 2 737 980,00. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy. Wykonawca zobowiązuje się na każdy cały autobus szynowy (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz kół monoblokowych), po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielić gwarancji na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego.
b) Konsorcjum: Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa oraz PUBLIC TRANSPORT SERVICE z ceną netto 1 980 000,00, brutto 2 435 400,00. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 70 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy. Wykonawca zobowiązuje się na każdy cały autobus szynowy (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz kół monoblokowych), po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielić gwarancji na okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego.
Zamawiający na ten cel chce przeznaczyć 1 625 000,00 zł netto, 1 998 750,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga na każdy cały autobus szynowy (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz kół monoblokowych) po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielenia gwarancji na okres co najmniej 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego.
Zrealizowania zamówienia powinno nastąpić w terminie do dnia 30 września 2022 roku. Zamawiający wymaga wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania autobusu szynowego do naprawy.