Koleje Mazowieckie rozstrzygnęły przetarg na P4 EN57AKM

inforail
08.03.2022 10:45
Koleje Mazowieckie rozstrzygnęły przetarg na naprawy w poziomie utrzymania P4 33 ezt serii EN57 zmodernizowanych według dokumentacji serii EN57AKM.

W przetargu złożono dwie oferty.

Oferty

Oferty złożyli:

1. Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” S.A. z ceną 40 613 100,00 netto zł, 49 954 113,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją każdego ezt, w terminie nie dłuższym niż 35 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania ezt do naprawy. Oferta otrzymała 100 pkt, 90 pkt w kryterium cena oraz 10 pkt w kryterium termin wykonania. Oferta został uznana za najkorzystniejszą

2. Konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa oraz Public Transport Service z ceną 47 850 000,00 zł netto, 58 855 500,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją każdego ezt, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania ezt do naprawy. Oferta otrzymała 76,3883 pkt, za cenę. W kryterium termin wykonania było to 0 pkt.

Obie oferty mieściły się w szacunkach zamawiającego, który na ten cel chciał przeznaczyć kwotę w wysokości 49 750 800,00 zł netto, 61 193 484,00 zł brutto.

Zamawiający wymaga, aby wykonawca i podwykonawca (w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy) realizowali zamówienie pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, a także aby przedmiot zamówienia był świadczony przez wykonawcę, który posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o standard IRIS (ISO/TS 22163) w zakresie utrzymania pojazdów kolejowych. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac spawalniczych Zamawiający wymaga, aby przed ich wykonaniem Wykonawca przedstawił certyfikat oraz wykaz wykwalifikowanego personelu umożliwiającego wykonanie spawania zgodnie z normą PN-EN 15085:2.