Koleje Mazowieckie ponawiają przetarg na P4 najstarszych składów spalinowych
Koleje Mazowieckie ponownie ogłosiły przetarg na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627 i prac wykraczających poza stały zakres naprawy w poziomie utrzymania P4, w tym uzupełnienie braków.
Poprzednie zamówienie zostało unieważnione.
O zamówieniu
Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy 4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627-101, 102, 104, 105.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był świadczony przez Wykonawcę, który posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o standard IRIS (ISO/TS 22163) w zakresie utrzymania pojazdów kolejowych. Przedmiot umowy winien być realizowany z zachowaniem standardów w zakresie jakości, niezawodności i bezpieczeństwa technicznego, zgodnie z takim standardem.
Zamawiający wymaga także na każdy autobus szynowy po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego na prace wykonane w ramach przedmiotu umowy/na cały autobus szynowy po naprawie (w zależności od wybory Wykonawcy), zrealizowania zamówienia w terminie do dnia 31 grudnia 2022 roku oraz wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania autobusu szynowego do naprawy.
Oferty można składać do 2 sierpnia 2022 roku. Kryteria ich oceny to:
Okres udzielonej gwarancji jakości na każdy autobus szynowy - Waga: 5
Termin wykonania naprawy P4 każdego autobusu szynowego - Waga: 10
Zakres udzielonej gwarancji jakości - Waga: 5
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Cena - Waga: 80
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie usługę obejmującą co najmniej jedną naprawę w poziomie utrzymania P4 spalinowego autobusu szynowego w czasie nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych albo usługę obejmującą co najmniej dwa przeglądy w poziomie utrzymania P3 spalinowych autobusów szynowych w czasie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych (dla pojedynczego przeglądu).
Przypomnijmy, że poprzednie zamówienie zostało unieważnione, bo oferty były zbyt wysokie.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 3 400 000,00 zł netto, 4 182 000,00 zł brutto. W przetargu zostały złożone następujące oferty:
1. Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z ceną 6 267 200,00 netto, 7 708 656,00 brutto. Wykonawca zobowiązał się udzielić gwarancji jakości na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego na każdy cały autobus szynowy, po naprawie w poziomie utrzymania P4. Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego spalinowego autobusu szynowego w terminie nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy.
2. Konsorcjum: Seluch Polska – Lider oraz CSI Invest Sp. z o.o. – Członek konsorcjum z ceną 5 041 600,00 netto, 6 201 168,00 brutto. Wykonawca zobowiązał się udzielić gwarancji jakości na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego na każdy cały autobus szynowy, po naprawie w poziomie utrzymania P4. Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego spalinowego autobusu szynowego w terminie nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.