TransInfo Archiwum|Inforail|Przewoźnicy|Koleje Mazowieckie po raz kolejny przekładają otwarcie ofert na modernizację ezt-ów
Koleje Mazowieckie po raz kolejny przekładają otwarcie ofert na modernizację ezt-ów
inforail
29.07.2014 10:57
Koleje Mazowieckie po raz kolejny przekładają otwarcie ofert na modernizację ezt-ów
Wlecze się przetarg na modernizację wykonanie 17 napraw w poziomie utrzymania P4 z modernizacją elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57AKM. Koleje Mazowieckie już po raz drugi przełożyły termin składania ofert w przetargu. Pierwotnie wyznaczono go na 16 lipca, następnie na 24 lipca, teraz zaś na 8 sierpnia 2014 roku. Pierwszej zmianie terminu towarzyszyło też wydłużenie okresu wykonania modernizacji każdego ezt-a. Pierwotnie zapisy mówiły o 55 dniach kalendarzowych, przewoźnik zdecydował się na wydłużenie tego okresu do 70 dni kalendarzowych.
Przypomnijmy, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy wraz z modernizacją 17 ezt-ów serii EN57AKM. Mają to być naprawy w poziomie utrzymania P4 z modernizacją. Jedyne kryterium wyboru oferty stanowi cena. Zamawiający żąda na każdy naprawiony ezt, udzielenia gwarancji jakości na bezawaryjną pracę na okres:
1) co najmniej 18 miesięcy na cały ezt,
2) co najmniej 24 miesięcy na malaturę ezt,
3) co najmniej 24 miesięcy na przezwojone maszyny elektryczne ezt,
4) co najmniej 36 miesięcy na podzespoły i zespoły zamontowane podczas modernizacji ezt,
licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego ezt.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali należycie co najmniej:
a) pięć napraw ezt-ów w poziomie utrzymania P4 z modernizacją o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN netto za każdy ezt, albo
b) dwie naprawy ezt-ów w poziomie utrzymania P5 z modernizacją o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN netto za każdy ezt.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024