Koleje Mazowieckie kupują piętrusy – kolejne podejście
inforail
19.11.2013 10:57
Koleje Mazowieckie kupują piętrusy – kolejne podejście
Koleje Mazowieckie po raz kolejny ogłosiły przetarg na zakup piętrowych składów push&pull. Poprzednie zamówienie zostało unieważnione, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta. Mazowiecki przewoźnik chce kupić 20 nowych, piętrowych wagonów, dwa nowe wagony sterownicze oraz dwie nowe lokomotywy, dwukabinowe, elektryczne. Oprócz tego zamówienie obejmuje świadczenie usług serwisowych dla dostarczonych pojazdów kolejowych przez okres 4 lat, licząc od daty przekazania każdego pojazdu, dostawę pakietu pozderzeniowego (naprawczego), a także przeszkolenie pracowników Kolei Mazowieckich.
Zamawiający wymaga, aby współczynnik gotowości technicznej (utrzymanie) całej floty pojazdów nie był niższy od 0,95, a także aby współczynnik niezawodności całej floty pojazdów nie był niższy od 0,97. Pociągi powinny zostać dostarczone w okresie 15 stycznia –30 listopada 2015 roku. Oferty można składać do 30 grudnia 2013 roku. Kryteria oceny ofert są następujące:
1. Cena – 70%
2. Termin dostawy ostatniego pojazdu kolejowego – 15%
3. Współczynnik niezawodności – 10
4. Współczynnik gotowości technicznej (utrzymanie) –5%.
Dalsze informacje na temat przetarg można znaleźć na stronie www.mazowieckie.com.pl.
Zamawiający wymaga, aby współczynnik gotowości technicznej (utrzymanie) całej floty pojazdów nie był niższy od 0,95, a także aby współczynnik niezawodności całej floty pojazdów nie był niższy od 0,97. Pociągi powinny zostać dostarczone w okresie 15 stycznia –30 listopada 2015 roku. Oferty można składać do 30 grudnia 2013 roku. Kryteria oceny ofert są następujące:
1. Cena – 70%
2. Termin dostawy ostatniego pojazdu kolejowego – 15%
3. Współczynnik niezawodności – 10
4. Współczynnik gotowości technicznej (utrzymanie) –5%.
Dalsze informacje na temat przetarg można znaleźć na stronie www.mazowieckie.com.pl.
Przewoźnik wymaga też wykazania przez oferentów doświadczenia. Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie:
zrealizowali zamówienie obejmujące dostawę co najmniej jednej nowej lokomotywy elektrycznej jedno lub dwukabinowej przystosowanej technicznie do jazdy z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h oraz,
zrealizowali zamówienie/a obejmujące dostawę co najmniej jednego nowego wagonu piętrowego sterowniczego przystosowanego technicznie do prowadzenia pociągów typu push-pull z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h oraz co najmniej pięciu nowych wagonów piętrowych środkowych używanych w składach push-pull przystosowanych technicznie do jazdy z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h,
lub
zrealizowali zamówienie/a obejmujące dostawę co najmniej sześciu nowych co najmniej czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przystosowanych technicznie do jazdy dwukierunkowej z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h oraz
świadczyli usługi utrzymania technicznego pociągów typu push-pull złożonych z lokomotyw elektrycznych, wagonów środkowych i sterowniczych przez okres co najmniej 6 miesięcy,
lub
świadczyli usługi utrzymania technicznego co najmniej jednej lokomotywy elektrycznej i co najmniej sześciu co najmniej czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przystosowanych technicznie do jazdy dwukierunkowej z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h przez okres co najmniej 6 miesięcy.
zrealizowali zamówienie obejmujące dostawę co najmniej jednej nowej lokomotywy elektrycznej jedno lub dwukabinowej przystosowanej technicznie do jazdy z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h oraz,
zrealizowali zamówienie/a obejmujące dostawę co najmniej jednego nowego wagonu piętrowego sterowniczego przystosowanego technicznie do prowadzenia pociągów typu push-pull z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h oraz co najmniej pięciu nowych wagonów piętrowych środkowych używanych w składach push-pull przystosowanych technicznie do jazdy z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h,
lub
zrealizowali zamówienie/a obejmujące dostawę co najmniej sześciu nowych co najmniej czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przystosowanych technicznie do jazdy dwukierunkowej z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h oraz
świadczyli usługi utrzymania technicznego pociągów typu push-pull złożonych z lokomotyw elektrycznych, wagonów środkowych i sterowniczych przez okres co najmniej 6 miesięcy,
lub
świadczyli usługi utrzymania technicznego co najmniej jednej lokomotywy elektrycznej i co najmniej sześciu co najmniej czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przystosowanych technicznie do jazdy dwukierunkowej z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024