Koleje Mazowieckie kupują piętrusy – kolejne podejście

inforail
19.11.2013 10:57
Koleje Mazowieckie po raz kolejny ogłosiły przetarg na zakup piętrowych składów push&pull. Poprzednie zamówienie zostało unieważnione, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta. Mazowiecki przewoźnik chce kupić 20 nowych, piętrowych wagonów, dwa nowe wagony sterownicze oraz dwie nowe lokomotywy, dwukabinowe, elektryczne. Oprócz tego zamówienie obejmuje świadczenie usług serwisowych dla dostarczonych pojazdów kolejowych przez okres 4 lat, licząc od daty przekazania każdego pojazdu, dostawę pakietu pozderzeniowego (naprawczego), a także przeszkolenie pracowników Kolei Mazowieckich.
Zamawiający wymaga, aby współczynnik gotowości technicznej (utrzymanie) całej floty pojazdów nie był niższy od 0,95, a także aby współczynnik niezawodności całej floty pojazdów nie był niższy od 0,97. Pociągi powinny zostać dostarczone w okresie 15 stycznia –30 listopada 2015 roku. Oferty można składać do 30 grudnia 2013 roku. Kryteria oceny ofert są następujące:
1. Cena – 70%
2. Termin dostawy ostatniego pojazdu kolejowego – 15%
3. Współczynnik niezawodności – 10
4. Współczynnik gotowości technicznej (utrzymanie) –5%.
Dalsze informacje na temat przetarg można znaleźć na stronie www.mazowieckie.com.pl.
Koleje Mazowieckie po raz kolejny ogłosiły przetarg na zakup piętrowych składów push&pull
Przewoźnik wymaga też wykazania przez oferentów doświadczenia. Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie:
zrealizowali zamówienie obejmujące dostawę co najmniej jednej nowej lokomotywy elektrycznej jedno lub dwukabinowej przystosowanej technicznie do jazdy z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h oraz,
zrealizowali zamówienie/a obejmujące dostawę co najmniej jednego nowego wagonu piętrowego sterowniczego przystosowanego technicznie do prowadzenia pociągów typu push-pull z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h oraz co najmniej pięciu nowych wagonów piętrowych środkowych używanych w składach push-pull przystosowanych technicznie do jazdy z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h,
lub
zrealizowali zamówienie/a obejmujące dostawę co najmniej sześciu nowych co najmniej czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przystosowanych technicznie do jazdy dwukierunkowej z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h oraz
świadczyli usługi utrzymania technicznego pociągów typu push-pull złożonych z lokomotyw elektrycznych, wagonów środkowych i sterowniczych przez okres co najmniej 6 miesięcy,
lub
świadczyli usługi utrzymania technicznego co najmniej jednej lokomotywy elektrycznej i co najmniej sześciu co najmniej czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przystosowanych technicznie do jazdy dwukierunkowej z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h przez okres co najmniej 6 miesięcy.