Koleje Mazowieckie chcą wysłać na modernizacje starsze Flirty
Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P5 dziesięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Flirt Polska serii ER75 wraz z modernizacją oraz pracami dodatkowymi.
Czekamy na szczegółowy SIWZ.
Oferty
Na tę chwilę wiadomo, że oferty można składać do 17 maja 2022 roku. Będą oceniane według kryteriów:
Okres udzielonej gwarancji jakości na cały elektryczny zespół trakcyjny - Waga: 12
Termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P5 każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego wraz z pracami dodatkowymi i modernizacją - Waga: 10
Cena - Waga: 78.
Od wykonawców wymagane jest doświadczenie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
1) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) wykonał co najmniej jedną usługę obejmującą wykonanie co najmniej 3 napraw w poziomie utrzymania P5 wraz z modernizacją elektrycznych zespołów trakcyjnych, lub
b) wyprodukował i zrealizował dostawę co najmniej trzech pasażerskich pojazdów kolejowych z napędem elektrycznym, w okresie kolejnych 12 (dwunastu) miesięcy.
Przypomnijmy, że przetarg na dostawę 10 nowoczesnych ezt dla Kolei Mazowieckich został rozstrzygnięty pod koniec czerwca 2006 roku. Zwycięzcą został Stadler Bussnang. W konsekwencji została powołana spółka Stadler Polska, której zaplecze zbudowano w Siedlcach. Zakład zatrudnił pracowników, przeszkolił i rozpoczął produkcję pierwszych pojazdów: 10 dla województwa mazowieckiego oraz czterech dla województwa śląskiego.
Pojazdy po raz pierwszy wjechały na perony dworca Warszawa Wschodnia i otworzyły swoje drzwi przed pasażerami 31 maja 2008 roku.