Koleje Małopolskie ponownie chcą wydzierżawić dwa ezt-y
Koleje Małopolskie ogłosiły przetarg na dzierżawę dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych.
Pojazdy muszą być wolne od wad. Nie mogą być obciążoneprawami osób trzecich, które ograniczałyby lub wyłączały wykonanie umowy oraznie mogą stanowić przedmiotu żadnego postępowania sądowego, egzekucyjnego lubadministracyjnego, w wyniku którego nastąpiłoby lub mogłoby nastąpićjakiekolwiek ograniczenia tytułu prawnego do pojazdów.
Wszystkie pojazdy muszą być tej samej serii, kompatybilne iwspółpracujące między sobą w zakresie trakcji wielokrotnej w dowolnejkonfiguracji.
Pojazdy muszą być przystosowane do montażu co najmniejjednego automatu biletowego, tj. przewidziane miejsce oraz doprowadzonezasilanie (napięcie – 24V DC + 25 % – 30 %, moc maksymalna – 300 W, prądzasilania – w stanie spoczynku (bez dogrzewania) 2 A, w stanie spoczynku (zdogrzewaniem) 6 A, w stanie pracy (z dogrzewaniem lub bez) 6 A.
Pojazdy muszą posiadać system informacji pasażerskiejspełniający wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwai Gospodarki Morskiej w sprawie sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobu oznakowaniapojazdów kolejowych oraz obejmujący:
— tablice zewnętrzne boczne w technologii LED – co najmniejjedna na człon,
— tablice czołowe w technologii LED – jedna na każdym czole,
— tablice wewnętrzne w technologii LED lub LCD – co najmniejdwie na człon.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Pojazdy muszą posiadać dopuszczenie UTK do poruszania się potorach PKP PLK (spełniają warunki określone dla danej serii w świadectwie typulub zezwoleniu).
Oferty można składać do 31 marca 2020 roku. Decyduje cena.
Koleje Małopolskie planują eksploatację jednostek do końca2020 roku.
To drugie podejście przewoźnika do wynajęcia ezt-ów.
„