Koleje Małopolskie otworzą punkt obsługi klientów
Informacja, biurorzeczy znalezionych, punkt obsługi MKA, kasa, biletomat oraz zaplecze socjalnedla kolejarzy – wszystko to już wkrótce znajdzie się w punkcie obsługi klientaKolei Małopolskich na krakowskim Dworcu Głównym.
Do 16 sierpnia wojewódzki przewoźnik poszukuje zdolnycharchitektów lub projektantów wnętrz, którzy tę przestrzeń urządzą i zaprojektujądla Kolei Małopolskich przestronny, nowoczesny, funkcjonalny punkt obsługipasażerów.
Dbając o podnoszenie poziomu obsługi pasażerów, KolejeMałopolskie otworzą punkt obsługi pasażerów bezpośrednio obok tunelu „Magda”przy dworcu kolejowym Kraków Główny. Znajdą się tam m.in. punkt informacyjny,biuro rzeczy znalezionych, punkt MKA oraz biletomat. W punkcie pasażerowie będąmogli nie tylko uzyskać informację czy kupić bilety ale także odebrać fakturyoraz załatwić wiele innych, ważnych dla siebie spraw. Aby punkt był zarazemfunkcjonalny, nowoczesny i cieszył oko osób z niego korzystających wojewódzkaspółka poszukuje zdolnych architektów lub projektantów wnętrz, którzyodpowiednio zaaranżują dostępną przestrzeń. Zgłoś się jeśli jesteś jednym znich! Ofertę na wykonanie projektu budowlano–wykonawczego punktu obsługipasażerów należy złożyć najpóźniej 16 sierpnia w siedzibie Kolei Małopolskich.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„