Koleje Małopolskie bez używanych ezt-ów
Nie było chętnych nawydzierżawienie dwóch ezt-ów dla Kolei Małopolskich. Postępowanie zostałounieważnione.
To już drugie, ponownie nieudane, podejście Kolei Małopolskichdo pozyskania dwóch składów. Przewoźnik chciał je eksploatować do końca 2020roku.
Z naszych informacji wynika, że obecnie właśnie po dwa „wolne”składy ma PTS (EN57Feniks) i Industrial Division (14WE). Żadna z tych firmoferty nie złożyła.
Koleje Małopolski chciały pozyskać pojazdy tej samej serii,kompatybilne i współpracujące między sobą w zakresie trakcji wielokrotnej wdowolnej konfiguracji, przystosowane do montażu co najmniej jednego automatubiletowego, tj. z przewidzianym miejscem oraz doprowadzonym zasilaniem(napięcie – 24V DC + 25 % – 30 %, moc maksymalna – 300 W, prąd zasilania – wstanie spoczynku (bez dogrzewania) 2 A, w stanie spoczynku (z dogrzewaniem) 6A, w stanie pracy (z dogrzewaniem lub bez) 6 A.
Pojazdy musiałyby posiadać system informacji pasażerskiejspełniający wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwai Gospodarki Morskiej w sprawie sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobuoznakowania pojazdów kolejowych oraz obejmujący:
— tablice zewnętrzne boczne w technologii LED – co najmniejjedna na człon,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
— tablice czołowe w technologii LED – jedna na każdym czole,— tablice wewnętrzne w technologii LED lub LCD – co najmniej dwie na człon.
Pojazdy powinny posiadać dopuszczenie UTK do poruszania siępo torach PKP PLK (spełniają warunki określone dla danej serii w świadectwietypu lub zezwoleniu).
„