Koleje Dolnośląskie ponawiają przetarg na tabor, ezt+szt
Koleje Dolnośląskieponownie ogłosiły przetarg na dostawę taboru. Chcą kupić ezt-y i szt-y.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa pięciu, nowych czteroczłonowych elektrycznychzespołów trakcyjnych z możliwością skorzystania z prawa opcji w zakresiedostawy 10 sztuk nowych czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych –część 1
Zadanie to bez prawa opcji będzie dofinansowane ze środkówUnii Europejskiej w ramach realizacji projektu pod nazwą „Aglomeracyjna kolejdolnośląska – zakup taboru kolejowego do obsługi ruchu pasażerskiego wewrocławskim obszarze funkcjonalnym” w ramach Działania nr 5.2: Rozwój transportukolejowego poza TEN-T oś priorytetowa V: Rozwój transportu kolejowego w PolsceProgram Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, natomiastdostawa 10 sztuk nowych czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych wramach opcji będzie sfinansowana z innego źródła. W przypadku skorzystaniaprzez Zamawiającego z prawa opcji cena jednostkowa elektrycznego zespołutrakcyjnego objętego prawem opcji może zostać zmieniona zgodnie ze zmianamiwskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez Główny UrządStatystyczny za okres 12 miesięcy realizacji umowy.
Szacunkowa wartość to 240 000 000.00 PLN netto. Czas narealizację 21 miesięcy. Pojazdy z opcji trzeba dostarczyć do 31 października2022 roku.
2) dostawa sześciu nowych trójczłonowych spalinowychzespołów trakcyjnych – część 2.
Szacunkowa wartość tej części zamówienia to 90 000 000.00PLN netto. Na dostawę będzie 39 miesięcy.
Kryteria wyboru stanowią:
Długość okresu gwarancji – Waga: 20 %
Cena – Waga: 80 %
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Oferty można składać do 19 listopada 2018 roku.
O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który należyciewykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
— w przypadku Zadania 1 dostawę co najmniej 2 nowych,wieloczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, o łącznej ich wartości niemniejszej niż 32 000 000 PLN brutto,
— w przypadku Zadania 2 dostawę co najmniej 2 nowych,wieloczłonowych spalinowych zespołów trakcyjnych, o łącznej ich wartości niemniejszej niż 24 000 000 PLN brutto.
Wczoraj na łamach InfoRail.pl pisaliśmy, że przewoźnikunieważnił poprzedni przetarg, bo było za drogo. Czy teraz uda się kupić nowepojazdy?
„