Knorr-Bremse zajmie się systemami hamulcowymi ED250
Alstom orazKnorr-Bremse podpisały umowę ramową na wykonywanie usług utrzymaniowych iserwisowych całej floty Pendolino w Polsce.
Umowa obejmuje dostawy części zamiennych, przeglądypodzespołów hamulcowych oraz kompleksową obsługę serwisową 20 pojazdówPendolino ED250. W ramach przeglądów przeprowadzane będą czyszczenie, montażoraz demontaż podzespołów hamulców, wymiana uszczelnień, wymiana lubregeneracja elementów składowych zgodnie z dokumentacją Knorr-Bremse, któryjest również pierwszym wykonawcą systemów hamulcowych w Pendolino.
Umowa ramowa została podpisana 18 grudnia 2019 roku iobejmuje okres współpracy przewidziany na 13 lat.
Pociągi Pendolino od samego początku są serwisowane wWarsztacie Utrzymania Technicznego (WUT) prowadzonym przez Alstom,zlokalizowanym w Olszynce Grochowskiej w Warszawie.
Jesteśmy dumni, żewiodący dostawca układów hamulcowych stał się naszym stałym partnerem. Dziękitemu możemy zagwarantować zarówno właścicielowi, jak i użytkownikom Pendolinoserwis oraz najwyższą jakość podzespołów, co przekłada się również nabezpieczeństwo. Długoterminowy kontrakt pozwala nam również na obsługęserwisową Pendolino na najwyższym możliwym poziomie przy optymalnych, z góryokreślonych kosztach – powiedział Artur Fryczkowski, Prezes Alstom Polska.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Podpisana umowapomiędzy Alstom i Knorr-Bremse Systemy Kolejowe Polska jest dowodemstrategicznego partnerstwa obu firm na polskim rynku ukierunkowanego nabudowanie kompleksowej serwisowej oferty dla utrzymania pojazdów szynowych,będących w eksploatacji na naszym rynku. Niezawodne funkcjonowanie taboruprodukcji Alstom z urządzeniami produkcji Knorr-Bremse eksploatowanego przezPKP Intercity jest celem podstawowym naszych organizacji. Z dumą i satysfakcjąpodpisywaliśmy tę umowę – stwierdził Jacek Biłas, prezes zarząduKnorr-Bremse Systemy Kolejowe Polska Sp. z o.o.
„