Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jest zainteresowanie wykonaniem P4 wielkopolskich SA108

inforail
21.01.2022 10:45
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego otworzył oferty w przetargu na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania z wyłączeniem naprawy zespołów napędowych dla trzech autobusów szynowych SA108-001, SA108-002 i SA108-003.

Wpłynęły trzy.

O zamówieniu

Zamówienie obejmuje także:

– udzielenie gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na pojazdy oraz dokumentację techniczną,

– opracowanie i przekazanie dokumentacji technicznej,

– udzielenie licencji na dokumentację techniczną.

Zamawiający poinformował, że naprawa zespołów napędowych zostanie przeprowadzona przez użytkownika pojazdów – Koleje Wielkopolskie. Użytkownik przetransportuje zespoły napędowe z siedziby Wykonawcy do miejsca naprawy i z powrotem we własnym zakresie i na własny koszt. Demontaż, montaż i uruchomienie zespołów napędowych po naprawie – przy udziale przedstawicieli użytkownika i zamawiającego. W przypadku stwierdzenia podczas uruchomienia lub jazdy próbnej nieprawidłowości w działaniu zespołów napędowych, zobowiązanym do ich usunięcia i pokrycia ewentualnych kosztów z tym związanych będzie użytkownik.

W skład zespołu napędowego wchodzą:

– silnik spalinowy z osprzętem i sterownikiem (MAN EDC),

– skrzynia biegów Voith Diva wraz ze sterownikiem,

– układ chłodzenia silnika i powietrza doładowania wraz z wentylatorami,

– rama zespołu napędowego wraz z poduszkami zawieszenia ramy,

– wały Cardana (skrzynia biegów- przekładnia osiowa i silnik – skrzynia napędów pomocniczych).

Za naprawę napędu hydrostatyki, pompy hydrostatyki oraz węży hydrostatycznych odpowiedzialny jest Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby czynności P4 zostały wykonane zgodnie z aktualną Dokumentacją Systemu Utrzymania (DSU) nr KW 215M 0130-1 spółki Koleje Wielkopolskie.

OFERTY

Oferty złożyli:

1. Konsorcjum firm: SELUCH Polska Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum, CSI Invest Sp. z o.o. - Partner Konsorcjum - Cena całkowita brutto 5 873 745,69 zł brutto. Długość okresu gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na każdy pojazd po P4 (z wyłączeniem zespołów napędowych) oraz dokumentację techniczną - 36 miesięcy.

2. Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” S.A. - Cena całkowita brutto 5 037 366,60 PLN. Długość okresu gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na każdy pojazd po P4 (z wyłączeniem zespołów napędowych) oraz dokumentację techniczną - 48 miesięcy.

3. Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Lisi Ogon - Cena całkowita brutto 5 867 100,00 PLN Długość okresu gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na każdy pojazd po P4 (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz dokumentację techniczną) - 48 miesięcy.

Kryteria ocen stanowią:

Długość okresu gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na cały pojazd po P4 z wyłączeniem zespołów napędowych oraz dokumentację techniczną – Waga: 40,

Cena – Waga: 60.

Szacunkowa wartość zamówienia to 5 970 000.00 PLN netto.