Jest przetarg na przewozy kolejowe w Pomorskim
inforail
13.08.2014 13:56
Jest przetarg na przewozy kolejowe w Pomorskim
Województwo Pomorskie ogłosiło przetarg na świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich.
Zamówienie zostało podzielone na zadania:
Zadanie 3.6.7
I. Podzadanie – Regionalne Elektryczne obejmujące:
1. Odcinek Gdynia – Tczew –Smętowo Graniczne – gr. województwa,
2. Odcinek Gdynia –Tczew – Malbork – gr. województwa – Elbląg / Olsztyn,
3. Odcinek Malbork –granica województwa –(Iława) w okresie 14.12.2014 –31.12.2014
Łącznie pociągokilometry w okresie 14.12.2014 –12.12.2015 – 1.500.000 – 1.600.000
II. Podzadanie – Międzyregionalne Elektryczne POIiŚ:
1 pociąg relacji Gdynia –Bydgoszcz,
1 pociąg relacji Bydgoszcz –Gdynia,
5 pociągów relacji Gdynia –Elbląg
5 pociągów relacji Elbląg –Gdynia,
1 pociąg relacji Gdynia –Olsztyn,
1 pociąg relacji Olsztyn –Gdynia.
Łącznie pociągokilometry w okresie 14.12.2014 –12.12.2015 – 450.000 – 500.000
III. Podzadanie – Międzyregionalne Elektryczne POIiŚ
Z uwagi na wystąpienie nieprzewidzianych problemów np. związanych z zamawianiem tras u zarządcy infrastruktury, modernizacji przekazanych pojazdów, za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać modyfikacji wskazanych relacji pociągów oraz korekty liczby połączeń.
IV. Podzadanie – Regionalne Spalinowe
Odcinek linii nr 207 Malbork –Kwidzyn –Gardeja –gr. województwa –Grudziądz z opcjonalnym odcinkiem Malbork –Trójmiasto.
Łącznie pociągokilometry w okresie 14.12.2014 –12.12.2015 – 250.000 – 285.000
Zadanie 9.2:
Odc. linii nr 208 Chojnice – Silno –granica województwa,
Odcinek linii nr 215 – Czersk –Szlachta –gr. województwa –(Laskowice Pom. / Wierzchucin),
Zamawiający nie przewiduje finansowania pociągów:
Przyjeżdżających do stacji Czersk przed godziną 6:00, odjeżdżających ze stacji Czersk po godzinie 20:00,
Przyjeżdżających do stacji Chojnice przed godziną 6:00, odjeżdżających ze stacji Chojnice po godzinie 20:00,
Łącznie pociągokilometry w okresie 14.12.2014 –12.12.2015 – 95.000 – 105.000
Począwszy od 1 stycznia 2015 r. Województwo Pomorskie przejmuje od Województwa Warmińsko –Mazurskiego organizowanie publicznego transportu zbiorowego:
•Na odcinku linii nr 204 granica województwa –Elbląg –za wyjątkiem jednej pary Elbląg –Malbork – Elbląg,
•W zakresie jednej pary pociągów: 1 pociąg relacji Gdynia –Olsztyn, 1 pociąg relacji Olsztyn –Gdynia. Na odcinku leżącym na terenie województwa warmińsko-mazurskiego,
Województwo Pomorskie przekazuje do Województwa Warmińsko –Mazurskiego organizowanie publicznego transportu zbiorowego:
•Na odcinku linii kolejowej nr 9 granica województwa –Malbork
•W zakresie jednej pary pociągów relacji Gdynia –Olsztyn Gł. –Gdynia na odcinku lezącym na terenie województwa pomorskiego,
•W zakresie jednej pary pociągów na odcinku Malbork –granica województwa –Elbląg.
Wykonawca przed zawarciem umowy o świadczenie usług publicznych zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym ilości pociągów oraz godzin odjazdów w okresie obowiązywania rozkładu jazdy. Dopuszcza się konstruowanie w rozkładzie jazdy relacji pociągów składających się z wielu odcinków. Dopuszczalne jest również konstruowanie relacji pociągów obejmujących inne odcinki linii kolejowych.
Wykonawca jest zobowiązany do zadeklarowania wskaźnika punktualności obliczanego w stosunku kwartalnym dla odjazdów i przyjazdów pociągów w wysokości nie mniejszej niż 95,00%. Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umów, na mocy których możliwy będzie zakup przez podróżnych biletu na terytorium całej Polski, uprawniającego do przejazdu pociągami przejeżdżającymi przez województwo pomorskie objęte regionalnymi kolejowymi przewozami osób, wchodzącymi w skład przedmiotu niniejszego zamówienia. Wykonawca za zgodą zamawiającego zostanie zwolniony z tego obowiązku, jeżeli zawarcie takiej umowy będzie niemożliwe.
Wykonawca winien przewidzieć, iż zapłata za wykonywanie przewozów dokonywana będzie w formie miesięcznych rat w terminie do 10-go dnia każdego miesiąca. Wyjątek stanowi rata rekompensaty za miesiąc XII 2014, gdzie płatność może być dokonana do dnia 10 I 2015r.
Wykonawca w dniu rozpoczęcia wykonywania zadania tj. 14 grudnia 2014 roku winien dysponować osobami, które w pełni zapewnią obsługę przewozów regionalnych.
I tabor. W zakresie Zadania 3.6.7 zamawiający przewiduje:
1) Podzadanie Regionalne – przekazanie wykonawcy używanych elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 (11 sztuk) i EN71 (3 sztuki) (180 –280 miejsc siedzących). Zamawiający przewiduje w 2015 roku przeprowadzenie napraw P4 w 5 pojazdach.
2) Podzadanie Międzyregionalne POIiŚ –przekazanie Wykonawcy 8 sztuk używanych elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 –zakup i modernizacja współfinansowana jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Z uwagi na prowadzone prace torowe na linii E65 oraz nr 131 i związane z tym dłuższe czasy przejazdu pociągów sam wykonawca w dniu rozpoczęcia świadczenia usług winien dysponować dodatkowo własnym taborem o pojemności składów co najmniej 160 miejsc siedzących w celu ewentualnego zabezpieczenia obsługi pociągów uruchamianych w ramach podpisanej umowy o świadczenie usług publicznych
3) Podzadanie Spalinowe – przekazanie 4 pojazdów szynowych o napędzie spalinowym do obsługi odcinka Malbork –Kwidzyn –Gardeja –gr. województwa. Minimalna liczba miejsc siedzących: 120. Projekt jest finansowany ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
Harmonogram dostaw taboru:
1. 2 sztuki –30 czerwiec 2015r.,
2. 2 sztuki –31 lipiec 2015r.,
Wykonawca w dniu rozpoczęcia wykonywania zadania winien dysponować własnym taborem o napędzie spalinowym przystosowanym do obsługi przewozów w ramach tego Podzadania.
Ww. usługi będą świadczone w okresie od 14 grudnia 2014 do 12 grudnia 2015 roku. Obecnie całość pracy przewozowej jest wykonywana przez Przewozy Regionalne, niewiele wskazuje, żeby na jakimkolwiek odcinku nastąpiła zmiana. Kryteria wyboru ofert to:
1. wysokość kwoty rekompensaty do jednego pociągokilometra (cena ofertowa) –90%,
2. wskaźnik punktualności w stosunku kwartalnym dla odjazdów i przyjazdów pociągów nie mniejszy niż 95% – 10%.
Oferty można składać do 27 sierpnia 2014 roku.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024