Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jest przetarg na przewozy kolejowe w kujawsko-pomorskim

inforail
17.09.2021 07:45
Mamy długo oczekiwany przetarg na świadczenie usług publicznych w publicznym transporcie zbiorowym w kolejowych przewozach pasażerskich na terenie województwa kujawsko-pomorskiego przez wyłonionego/nych operatorów w okresie od 12 grudnia 2021 r. do 14 grudnia 2030 r. z podziałem na 10 części.

Okresy

Świadczenie usługi obejmuje następujące okresy obowiązywania rozkładów jazdy:

1) 12 grudnia 2021 – 10 grudnia 2022

2) 11 grudnia 2022 – 09 grudnia 2023

3) 10 grudnia 2023 – 14 grudnia 2024

4) 15 grudnia 2024 – 13 grudnia 2025

5) 14 grudnia 2025 – 12 grudnia 2026

6) 13 grudnia 2026 – 11 grudnia 2027

7) 12 grudnia 2027 – 09 grudnia 2028

8) 10 grudnia 2028 – 08 grudnia 2029

9) 09 grudnia 2029 – 14 grudnia 2030

W przypadku zmian przepisów prawa w sprawie zmiany terminów obowiązywania rozkładu jazdy pociągów, podane okresy ulegną zmianie.

Pakiety

Zamówienie zostało podzielone na pakiety.

Pakiet A obejmuje linie:

— linia nr 18 Kutno – Piła Główna odcinek od granicy województwa (Rutkowice) do Bydgoszczy,

— linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do Inowrocławia,

— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Mogilna do Jabłonowa Pomorskiego,

— linia nr 208 Działdowo–Chojnice odcinek od Brodnicy do Jabłonowa Pomorskiego (po 2025 r.),

— linie komunikacyjne:

Kaliska–Włocławek–Toruń–Bydgoszcz,

Bydgoszcz–Inowrocław,

Mogilno–Inowrocław–Toruń,

Bydgoszcz – Toruń – Jabłonowo Pomorskie (– Brodnica po 2025 po elektryfikacji l.k. 208).

Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 2 055 000 pociągokilometrów.

Pakiet B1obejmuje linie:

— linia nr 18 Kutno – Piła Główna odcinek od Torunia do granicy województwa (Wyrzysk–Osiek),

— linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do granicy województwa (Smętowo),

— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Torunia do granicy województwa (Jabłonowo Pomorskie),

— linie komunikacyjne:

Bydgoszcz–Wyrzysk–Osiek,

Bydgoszcz–Toruń,

Toruń – Jabłonowo Pomorskie (Olsztyn),

Bydgoszcz–Smętowo (Gdynia).

Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 650 000 pociągokilometrów.

Pakiet B2 obejmuje linie:

— linia nr 18 Kutno – Piła Główna odcinek od Bydgoszczy do granicy województwa (Wyrzysk–Osiek),

— linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do Inowrocławia,

— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od granicy województwa (Mogilno) do Torunia,

— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Jabłonowa Pomorskiego do granicy województwa,

— linie komunikacyjne:

Piła–Bydgoszcz,

Laskowice–Smętowo (Gdynia),

Jabłonowo Pomorskie – Iława (Olsztyn),

(Poznań) – Inowrocław – Bydgoszcz,

Toruń–Inowrocław–Mogilno (Poznań).

Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 655 000 pociągokilometrów.

Pakiet C obejmuje linie:

— linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do Maksymilianowa,

— linia nr 201 Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port odcinek od Bydgoszczy do Wierzchucina,

— linia nr 208 Działdowo–Chojnice odcinek od Wierzchucina do Chojnic,

— linia komunikacyjna:

Bydgoszcz–Tuchola–Chojnice.

Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 680 000 pociągokilometrów.

Pakiet D obejmuje linie:

— linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do Laskowic,

— linia nr 208 Działdowo–Chojnice odcinek od Grudziądza do Laskowic,

— linia nr 215 Laskowice Pomorskie – Bąk odcinek od Laskowic Pomorskich do Czerska,

— linie komunikacyjne:

Bydgoszcz–Laskowice–Grudziądz,

Laskowice–Czersk.

Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 485 000 pociągokilometrów.

Pakiet E obejmuje linie:

— linia nr 207 Toruń Wschodni – Malbork odcinek od Torunia do Chełmży,

— linia nr 208 Działdowo–Chojnice odcinek od Brodnicy do Grudziądza,

— linia nr 209 Kowalewo Pom. – Bydgoszcz Wsch. odcinek od Chełmży do Bydgoszczy,

— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Torunia do Jabłonowa Pomorskiego,

— linie komunikacyjne:

Toruń – Jabłonowo Pomorskie – Brodnica,

Brodnica–Grudziądz,

Bydgoszcz–Chełmża (– Toruń).

Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 560 000 pociągokilometrów.

Pakiet F obejmuje linie:

— linia nr 207 Toruń Wschodni – Malbork odcinek od Torunia do Grudziądza,

— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Torunia Głównego do Torunia Wschodniego,

— linia komunikacyjna:

Toruń–Grudziądz.

Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 520 000 pociągokilometrów.

Pakiet G obejmuje linie:

— linia nr 27 Nasielsk – Toruń Wschodni odcinek od granicy województwa do Torunia,

— linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Torunia Głównego do Torunia Wschodniego,

— linia komunikacyjna:

Toruń–Lipno (Sierpc).

Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 178 000 pociągokilometrów.

Pakiet H obejmuje linie:

— linia nr 201 Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port odcinek od Wierzchucina do Lipowej,

— linia nr 743 Lipowa Tucholska – Szlachta odcinek od Lipowej do Szlachty,

— linia komunikacyjna:

Wierzchucin–Szlachta.

Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 59 000 pociągokilometrów.

Pakiet I obejmuje linie:

— linia nr 33 Kutno–Brodnica odcinek od Rypina do Brodnicy,

— linia komunikacyjna:

Brodnica – Rypin.

Wykonawca zobowiązany jest do założenia, że wielkość pracy eksploatacyjnej wykonanej w ramach obowiązywania pierwszego rozkładu jazdy wyniesie 38 000 pociągokilometrów.

Realizacja tego pakietu warunkowana jest dostępnością tras u zarządcy infrastruktury kolejowej.

Oferty

Zamawiający nie wymaga doświadczenia. Oferty można składać do 18 października 2021 roku. Decyduje cena.