Jest powtórka przetargu na modernizacje 40 wagonów Z1A/B
PKP Intercity ponownie ogłosiły przetarg na wykonanie naprawy okresowej P5 z zachowaniem zasadniczych parametrów eksploatacyjnych oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 40 wagonów osobowych typu Z1A/Z1B/ Z1B PRM.
Poprzednie zamówienia zostały unieważnione.
Trzy części
Tak, jak poprzednio przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części.
Część 1 obejmuje wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania z zachowaniem zasadniczych parametrów eksploatacyjnych oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych typu Z1A.
Część 2 dotyczy wykonania naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania z zachowaniem zasadniczych parametrów eksploatacyjnych oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 26 wagonów typu Z1B.
Część 3 obejmuje wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania z zachowaniem zasadniczych parametrów eksploatacyjnych oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 6 wagonów typu Z1B PRM.
Na realizację prac będą 42 miesiące.
Oferty
Oferty można składać do 12 stycznia 2021 roku.
Kryteria wyboru stanowią:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Okres gwarancji i rękojmi za wykonaną usługę - Waga: 10
Termin wykonania naprawy z zachowaniem zasadniczych parametrów jednego wagonu - Waga: 10
Cena - Waga: 80
Wymagane jest doświadczenie. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który posiada zdolność techniczną i zawodową. Zamawiający uzna, że spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał dostawę (dostawy) lub naprawę (naprawy) nie mniej niż:
a) dla części nr 1 przedmiotu zamówienia – 2 wagonów osobowych;
b) dla części nr 2 przedmiotu zamówienia – 6 wagonów osobowych;
c) dla części nr 3 przedmiotu zamówienia – 2 wagonów osobowych.
Unieważnienia
Na początku roku PKP Intercity unieważniły przetarg na wykonanie napraw tych wagonów, ponieważ nie było ofert. W listopadzie br. unieważniony został kolejny przetarg. W każdej z trzech części było za drogo. Szerzej piszemy o tym tutaj: https://transinfo.pl/inforail/przetarg-na-modernizacje-wagonow-z1a-b-uniewazniony/