Jedna oferta w przetargu na dzierżawę spalinowych składów dla PKP Intercity
foto: SKPL
Jedna oferta została złożona w przetargu na dzierżawę spalinowych zespołów trakcyjnych przeznaczonych do obsługi połączenia relacji Kraków Główny – Zagórz i Zagórz – Kraków Główny wraz z zapewnieniem utrzymania i obsługi rewidenckiej.
Cena nieco przekracza budżet zamawiającego.
Bez niespodzianki
Zgodnie z przypuszczeniami w przetargu wystartowała tylko SKPL Cargo Sp. z o.o. Zaproponowała cenę 9 998 067,73 zł brutto, podczas gdy szacunki zamawiającego to o 9 972 590,31 zł brutto.
Termin wykonania jest zgodny z SIWZ.
Przypomnijmy, że Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
1) wydzierżawienia SZT wraz z zapewnieniem ich utrzymania, w tym czyszczenia, wyposażenia w materiały eksploatacyjne, paliwo i zapewnienia obsługi rewidenckiej;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
2) wykonywania zamówienia zgodnie z obowiązującym RJ 20/21,przy zachowaniu określonych wymagań ilościowych, jakościowych i technicznych;
3) wyrażenia zgody na oklejenie SZT przez Zamawiającego zgodnie z jego projektem i bez konieczności powrotu do malowania pierwotnego po zakończeniu obowiązywania umowy.
Wydzierżawione SZT muszą posiadać aktualne dokumenty pozwalające na eksploatację na terenie RP.
Zamawiający zapewni drużyny trakcyjne i konduktorskie.
W poprzednich latach pociągi SKPL obsługiwały już połączenia PKP Intercity ale na zasadzie podwykonawcy. Nie dojeżdżały też do Krakowa, a do Rzeszowa.
Jeśli przetarg zostanie rozstrzygnięty pomyślnie dla SKPL to spalinowe zespoły trakcyjne obsługiwać będą te połączenia całorocznie, a w sezonie turystycznym w weekendy w relacji wydłużonej do stacji Łupków, w rozkładzie jazdy 2020/21, tj. od 13 grudnia 2020 roku do 12 grudnia 2021 roku.