Jedna oferta na P4 świętokrzyskiego Elfa
Jedna oferta została złożona w przetargu na wykonanie czynności i prac wynikających z zakresu napraw rewizyjnych poziomu P4 utrzymania pojazdu kolejowego dla 1 szt. pojazdu typu 40 WE serii EN64-009.
Zamówienie obejmuje swym zakresem prace podstawowe oraz objęte prawem opcji.
Oferta
Oferta została złożona przez PESĘ Mińsk Mazowiecki, która zaproponowała cenę 4 292 700,00 zł brutto oraz 100-dniowy termin realizacji zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia podstawowego wynosi 3 696 970,00 zł.
Wykonawca w ramach zamówienia podstawowego zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności:
1) prace wykonywane zawsze podczas każdej naprawy rewizyjnej poziomu P4;
2) wykonanie prac związanych z demontażem obecnie zabudowanych elementów i montażem elementów Systemu Informacji Pasażerskiej, Emisji Reklam, Monitoringu oraz Zliczania Pasażerów dostarczonych przez spółkę ENTE sp. z o. o., w oparciu o dostarczoną wraz z przedmiotowymi elementami dokumentację obejmującą wszystkie etapy procesu instalacji, konfiguracji i wdrożenia wszystkich elementów. Na zmiany wynikłe w pojeździe w związku z realizacją powyższych prac, Wykonawca sporządzi wymaganą dokumentację, tj. schematy, opisy, schematy ideowe i montażowe instalacji, DTR oraz WTO systemów, instrukcję obsługi oraz propozycje zmian kart DSU z uwagi na zmiany typów podzespołów. Wykaz elementów przewidywanych do montażu przez Wykonawcę stanowi załącznik nr 2 do OPZ. Proces wymiany elementów Systemu Informacji Pasażerskiej, Emisji Reklam, Monitoringu oraz Zliczania Pasażerów należy przeprowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji (UE) 2018/545 z dnia 4 kwietnia 2018 r.
Wykonawca w ramach prawa opcji zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
1) Opcja nr 1 – Wymiana tarcz hamulcowych oraz kół monoblokowych na nowe;
2) Opcja nr 2 – Wymiana zadajników jazdy i hamowania na nowe, wzorcowanie licznika energii elektrycznej LE3000PLUS oraz oczyszczenie wraz odkamienieniem zbiorników na fekalia;
3) Opcja nr 3 – Wymiana łożysk trzech silników trakcyjnych (czwarty silnik po naprawie głównej w 2021 r.);
4) Opcja nr 4 – Badanie główne trzech przekładni wraz z wymianą części zużywalnych sprzęgła z pakietami elementów klinowych wszystkich czterech przekładni (czwarta przekładnia po naprawie głównej w 2021 r.);
5) Opcja nr 5 – Dostosowanie (modernizacja) dwukabinowego radiotelefonu pociągowego do standardu GSM-R/VHF wraz z wykonaniem dokumentacji konstrukcyjnej, poprowadzeniem instalacji GSM-R oraz stosowną certyfikacją. Dokonanie przeglądu oraz pomiaru parametrów technicznych (moc, dewiacja, czułość) Proces dostosowania radiotelefonu pociągowego należy przeprowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji (UE) 2018/545 z dnia 4 kwietnia 2018 r.;
6) Opcja nr 6 – Dostawa 1 szt. silnika trakcyjnego typ DKLBZ 0912-4 do Sekcji Utrzymania Taboru Świętokrzyskiego Zakładu spółki POLREGIO S.A. w Skarżysku-Kamiennej lub innego miejsca ustalonego uprzednio z Wykonawcą.