Jedna oferta na dzierżawę lokomotyw dla PKP Intercity; zaskakująca
Jedna oferta została złożona w przetargu PKP Intercity na dzierżawę elektrowozów.
Jest dość zaskakująca.
Jedna oferta
W każdej z pięciu części ofertę złożyła firma Seville Rail Rent Krzysztof Oziembłowski.
Zamawiający na ten cel chciał przeznaczyć:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
1) w zakresie części 1 zamówienia - dzierżawa 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej minimum 160 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania – do kwoty brutto 5 455 872,23 zł,
2) w zakresie części 2 zamówienia - dzierżawa 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej minimum 160 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania do kwoty brutto 5 455 872,23 zł,
3) w zakresie części 3 zamówienia - dzierżawa 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej minimum 160 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania – do kwoty brutto 5 455 872,23 zł,
4) w zakresie części 4 zamówienia - dzierżawa 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej minimum 125 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania – do kwoty brutto 3 438 728,12 zł,
5) w zakresie części 5 zamówienia - dzierżawa 2 lokomotyw elektrycznych o prędkości eksploatacyjnej minimum 125 km/h wraz ze świadczeniem usług utrzymania do kwoty brutto 3 438 728,12 zł.
W 2021 roku oferent sprowadził do Polski 12 lokomotyw elektrycznych HLE21, które wcześniej pracowały dla Kolei Belgijskich. Czyżby to one zasiliły flotę PKP Intercity?