Jedna oferta na dostawę składów akumulatorowych dla Kolei Mazowieckich. Droga
Jedna oferta została złożona w przetargu na składy akumulatorowe dla Kolei Mazowieckich.
Znacznie przekracza ona budżet zamawiającego.
Oferta
Ofertę złożyła firma Stadler Polska sp. z o.o., która proponuje kwotę 398.328.612,00 zł brutto za zamówienie podstawowe oraz 444.287.352,90 zł brutto za opcję. Łącznie daje to kwotę 842.615.964,90 zł brutto.
Zamawiający na ten cel chce przeznaczyć kwotę 266.326.980,00 zł brutto za zamówienie podstawowe oraz 220.173.690,00 zł brutto za opcję.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych dwuczłonowych elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych (EAZT) wraz z pakietem naprawczym-pozderzeniowym dla EAZT, szkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi EAZT oraz serwisowaniem dostarczonych EAZT w poziomie utrzymania P1, P2, P3 od dnia dostarczenia poszczególnych pojazdów do dnia 31 grudnia 2031 r. (zamówienie podstawowe).
Zamawiający może skorzystać z opcji w zakresie:
- dostawy kolejnych fabrycznie nowych maksymalnie 3 sztuk EAZT (tego samego typu oraz modelu co EAZT z zamówienia podstawowego) oraz świadczenia usług serwisowych tych EAZT (przeglądy w poziomach utrzymania P1, P2, P3) do dnia 31 grudnia 2031 r.,
- serwisowania dostarczonych EAZT w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach opcji, w poziomie utrzymania P1, P2, P3 w okresie od 01 stycznia 2032 r. do upływu 18 lat, licząc od dostawy danego EAZT, albo do osiągnięcia przez dany EAZT, przebiegu wynoszącego 2 160 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze,
- maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego dostarczonego EAZT w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach opcji, w związku z osiągnięciem czasu lub przebiegu do naprawy w tym poziomie.