Jaki program lojalnościowy w PKP Intercity?
Kilkanaście dni temu Prezes PKP Intercity Jacek Leonkiewiczzapowiedział wprowadzenie programu lojalnościowego. Co prawda nie znamy jeszczeżadnych szczegółów ale wiemy, że plany są. Co więcej przewoźnik chce także wprowadzićkody promocyjne. Te są dość często proponowane pasażerom przez konkurencjęautobusową ? PolskiBus.com czy LuxExpress.
Wracając jednak do programu lojalnościowego. Całkiem ciekawąpropozycję dla podróżnych ma poznański ZTM. Naszym zdaniem to całkiem dobrabaza dla stworzenia czegoś podobnego w PKP Intercity. A zatem pokrótceprzyjrzyjmy się co oferują w Poznaniu.
I tak pasażerowie mogą zbierać punkty za zakupy określonychbiletów, które następnie będą skutkowały zakupem kolejnych przejazdów (w tymprzypadku biletów okresowych) w promocyjnych cenach. Pasażer otrzymuje możliwośćzakupu biletu w promocyjnej cenie po uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów.
Wydaje się zatem, że zbieranie punktów a następnie ichwymiana na tańsze kolejne bilety do dobry pomysł w kontekście PKP Intercity.Czy w tym kierunku pójdą kolejarze? Zobaczymy. Zbieranie punktów, zwanychmilami, swoim pasażerom proponuje również PlusBus.
Zachęcamy do dyskusji. Jak Waszym zdaniem powinien wyglądaćprogram lojalnościowy w PKP Intercity.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Więcej informacji na temat rozwiązań poznańskich znajdzieciena stronie ZTM.
„