Instytut Kolejnictwa oszacował czasy dojazdu do CPK i Warszawy
Instytut Kolejnictwaprzedstawił wyniki analiz czasów przejazdów dla poszczególnych szprych(korytarzy) z uwzględnieniem parametrów eksploatacyjnych infrastruktury poplanowanych modernizacjach i budowie nowych odcinków linii kolejowych wkontekście dojazdu do CPK.
Czasy przejazdów na obecnym etapie analiz przedstawiaponiższa tabela.
Najkrótsze czasy przejazdu z miastwojewódzkich do CPK i Warszawy:
|
Miasto |
Czas do CPK |
Czas do Warszawy |
|
Białystok |
1:37 |
1:14 |
|
Bydgoszcz |
1:40 |
2:00 |
|
Gdańsk (korytarz 16a) |
2:44 |
2:21 |
|
Gdańsk (korytarz 16b) |
1:46 |
2:06 |
|
Gorzów Wielkopolski |
2:17 |
2:37 |
|
Katowice (korytarz 8.1a) |
1:34 |
1:54 |
|
Katowice (korytarz 8.1b) |
1:20 |
1:40 |
|
Kielce |
0:52 |
1:12 |
|
Kraków (korytarz 8.2a) |
1:40 |
2:00 |
|
Kraków (korytarz 8.2b) |
1:20 |
1:40 |
|
Lublin |
1:53 |
1:30 |
|
Łódź |
0:28 |
0:48 |
|
Olsztyn |
1:46 |
2:09 |
|
Opole |
2:22 |
2:42 |
|
Poznań |
1:36 |
1:56 |
|
Rzeszów (korytarz 6.1.) |
2:53 |
3:13 |
|
Rzeszów (korytarz 6.2.) |
2:32 |
2:52 |
|
Rzeszów (korytarz 6.3.) |
2:19 |
2:39 |
|
Rzeszów (korytarz 6.4./7) |
2:36 |
2:56 |
|
Szczecin |
2:53 |
3:13 |
|
Toruń |
1:13 |
1:33 |
|
Wrocław (10.1) |
1:38 |
1:58 |
|
Wrocław (10.2) |
1:54 |
2:04 |
|
Zielona Góra |
3:16 |
3:36 |
|
Legenda: Czas do 2 godzin Czas powyżej 2 godzin do 3 godzin Czas powyżej 3 godzin |
||
Źródło: Instytut Kolejnictwa
„