InnoTrans 2014: Więcej połączeń trans granicznych DB i SNCF
Począwszy od 2016 roku Deutsche Bahn i SNCF będą oferować więcej transgranicznych połączeń, między Niemcami i Francją, obsługiwanych pociągami wysokich prędkości TGV i ICE. Na InnoTrans przedłużona została umowa dwustronna o współpracy. Podpisali ją już pierwszego dnia targów prezesi obu przewoźników Rüdiger Grube i Guillaume Pepy, w obecności ministrów transportu obu krajów, Alexandra Dobrindt i Alaina Vidalies. Dobrindt nazwał tę współpracę, która została po raz pierwszy podjęta w 2007 roku i została przedłużony do 2020 roku, jako 'salon Europy’. Do tej pory pociągi przewiozły już dziesięć milionów pasażerów, a Grube wskazał, że skorzystało z nich 200,000 osób w samym sierpniu 2014 roku. Liczba codziennych pociągów, łączących Frankfurt i Paryż zostanie zwiększona z czterech do sześciu, a między Stuttgartem i francuską stolicą będzie kursować pięć, zamiast, jak ma to miejsce obecnie, czterech. Czasy podróży między Paryżem i Stuttgartuem zostaną zmniejszone o pół godziny do trzech godzin i dziesięciu minut. Grube stwierdził, że skrócenie czasu przejazdu będzie miało znaczenie zwłaszcza w czasie piłkarskich mistrzostw Europy we Francji, umożliwiając fanom futbolu szybką i komfortową podróż.