Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Infolinia PZU dla osób poszkodowanych w wypadku

inforail
04.03.2012 18:04

W związku z katastrofą kolejową, która miała miejsce w dniu 3 marca 2012 r. na terenie gminy Szczekociny, Powszechny Zakład Ubezpieczeń (PZU) uruchomił dla osób poszkodowanych podróżujących pociągiem TLK z Przemyśla do Warszawy, specjalny numer telefonu (22 322 18 08), pod którym poszkodowani/uprawnieni mogą uzyskać pomoc w zakresie wszelkich roszczeń przysługujących z tytułu szkód na osobie, powstałych w następstwie ww. zdarzenia.
Rodzinom osób poszkodowanych PKP Intercity zapewnia bezpłatny transport pociągami do/z szpitali, w których znajdują się ich bliscy. Osoby zainteresowane mogą zgłaszać chęć przejazdów pod numerami Infolinii – 19 757 / (42) 19 436.
Pod numerem (22) 322 18 08 konsultanci udzielają informacji dotyczących kanałów zgłoszeń szkód, roszczeń przysługujących w związku z doznaniem szkód na osobie, terminów likwidacji oraz dokumentów niezbędnych do przedłożenia na etapie zgłoszenia szkody/roszczenia.
Infolinia Grupy PZU dostępna jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Poszkodowani podróżujący pociągiem interREGIO z Warszawy do Krakowa podobne informacje uzyskają pod numerami telefonów: 605-236-095 i 691-059-904.