Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Impuls II nie zastąpi całkowicie Impulsa I

inforail
19.04.2017 07:58

Jak jużinformowaliśmy na łamach InfoRail.pl w Nowym Sączu trwają przygotowania dopremiery Impulsa II. Zgodnie z zapowiedziami Prezesa Newagu Zbigniewa Konieczkato ma być hit.

Jak zatem wprowadzenie do oferty nowego pojazdu wpłynie naportfolio firmy? To, jaki pojazd będziemy oferować w kolejnych przetargachbędzie zależało od wymagań samego zamawiającego i specyfikacji przetargowej ?wyjaśnia nam Józef Michalik, Wiceprezes Newagu. Czasami może okazać się, żebędzie to Impuls II. Jeżeli wymagania dotyczące chociażby trwałości wnętrza isamej konstrukcji pojazdu nie będą zgodne z Impulsem II to wówczas będziemyproponować Impulsa I ? mówi dalej przedstawiciel producenta. I dodaje, że Newagnie zamierza kanibalizować jednego pojazdu drugim.

Równolegle w ofercie nowosądeckiego producenta będą zatemdwa modele Impulsa. W zależności od potrzeb chcielibyśmy utrzymać produkcję iImpulsa I i Impulsa II ? wyjaśnia Józef Michalik.

Newag zaoferował Impulsa II chociażby w przetargu UrzęduMarszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Ostatecznie zamówienie tozgarnęła konkurencja. Nie oznacza to jednak, że Impuls II nie znalazł jużnabywców. Wręcz przeciwnie. Takie jednostki trafią chociażby do Łódzkiej KoleiAglomeracyjnej.