FPS z nowym logo. Debiut w Berlinie

inforail
11.09.2018 16:47

„Zmieniamy siebie, zmieniamy kolej” – H.Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych na targach w Berlinie zaprezentuje nowąodsłonę wizualną.

Konsekwentnie realizowany od 2017 roku programrestrukturyzacji H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych, rozwój idoskonalenie organizacji przedsiębiorstwa stały się podstawą zmiany wizerunkuzakładu. Stąd decyzja o wprowadzeniu nowego logotypu oraz identyfikacjiwizualnej spółki – poinformował producent.

Zakład utrzymuje dotychczasową nazwę, zmianę wprowadza wwarstwie graficznej logotypu. Podstawą komunikacji jest trzyliterowy skrót FPS,stanowiący w swej dynamicznej formie łącznik z historią przedsiębiorstwasięgającą 1919 roku. Logo komunikuje stałe dążenie FPS do doskonalenia,dynamikę działań i gotowość do zmian, w zgodzie z misyjnym hasłem: Zmieniamysiebie, zmieniamy kolej.