FPS z nowym logo. Debiut w Berlinie
„Zmieniamy siebie, zmieniamy kolej” – H.Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych na targach w Berlinie zaprezentuje nowąodsłonę wizualną.
Konsekwentnie realizowany od 2017 roku programrestrukturyzacji H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych, rozwój idoskonalenie organizacji przedsiębiorstwa stały się podstawą zmiany wizerunkuzakładu. Stąd decyzja o wprowadzeniu nowego logotypu oraz identyfikacjiwizualnej spółki – poinformował producent.
Zakład utrzymuje dotychczasową nazwę, zmianę wprowadza wwarstwie graficznej logotypu. Podstawą komunikacji jest trzyliterowy skrót FPS,stanowiący w swej dynamicznej formie łącznik z historią przedsiębiorstwasięgającą 1919 roku. Logo komunikuje stałe dążenie FPS do doskonalenia,dynamikę działań i gotowość do zmian, w zgodzie z misyjnym hasłem: Zmieniamysiebie, zmieniamy kolej.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„