Flirt dla Słowenii na testach w Żmigrodzie
Pierwszy Flirt DMU,wyprodukowany w Siedlcach dla Kolei Słoweńskich gotowy. Na początku rokuopuścił fabrykę Stadlera.
To FLIRT DMU dla Słowenii, zbudowany w ramach podpisanego w2018 zamówienia. Aktualnie jest na testach w Żmigrodzie – poinformowała nasMarta Jarosińska ze Stadlera.
Przypomnijmy, że zamówienie obejmuje trzy typy pojazdów dlaprzewoźnika Slovenske Železnice, w tym klasyczne ezty FLIRT, spalinową wersjętych pojazdów oraz piętrowe ezty typu KISS.
Co ciekawe cechą szczególną zamówienia słoweńskich kolei państwowychjest to, że operator będzie miał możliwość nie tylko eksploatacji pojazdówjednopiętrowych w trakcji podwójnej, ale także w trakcji mieszanej złożonej ze składów jednopiętrowych idwupiętrowych.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl całośćzamówienia podstawowego obejmuje 11 czteroczłonowych ezt-ów FLIRT, 10trzyczłonowych ezt-ów KISS oraz 5 trzyczłonowych spalinowo-elektrycznychFLIRT-ów. Przewoźnik skorzystał już także z opcji i zamówił kolejne 26 składów,w tym 16 trzyczłonowych składów z silnikiem wysokoprężnym i 10 czteroczłonowychjednostek z napędem elektrycznym.
„