EU44-007 wrócił z naprawy P4/1. Z podkładem pod biało-czerwone malowanie
Jak informuje IlostanPojazdów Trakcyjnych 30 maja 2018 roku ukończono naprawę P4/1 lokomotywyEU44-007.
Jest to pierwsza naprawa P4 tej lokomotywy, która od momentuwyjazdu z fabryki – 8 lat temu – przejechała2,4 mln kilometrów. Naprawa była wykonana w Siemens Linz i trwała 4 miesiące. DoPolski lokomotywa wróciła 6 czerwca 2018 roku.
Jako ciekawostkę Ilostan Pojazdów Trakcyjnych podaje, że tenHusarz jeździ bez oznaczeń PKP Intercity. Zapewne jest to zawiązane zprzygotowaniem go do oklejenia w okolicznościowe barwy z okazji 100 latniepodległości. Taką okleinę otrzymają wszystkie Husarze, eksploatowane przezPKP Intercity.
Zdjęcie lokomotywy w tymczasowym malowaniu możeciezobaczyć tutaj: https://www.facebook.com/Ilostan/photos/a.296118830737991.1073741828.294667664216441/649673235382547/?type=3&theater
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„