EN57-653 nie znalazł nabywcy. Kolejna próba Przewozów Regionalnych
Przewozy Regionalnenie sprzedały EN57-653. Ale nie rezygnują i próbują ponownie.
Tym razem oferty można składać do 20 listopada 2019 roku.
Skład został wyprodukowany w 1967 roku i stacjonuje wKołobrzegu. Wygra ten, kto da najlepszą cenę. Ostojnice, wózki i zestawy kołowemuszą zostać trwale uszkodzone przez kupującego w sposób uniemożliwiający ichdalszą eksploatację. Jednostka została wyceniona tym razem na 500 zł za 1 tonę.Wcześniej było to 800 zł.
Trochę historii
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Elektryczny zespół trakcyjny EN57-653 przeszedł drugąnaprawę główną połączoną z modernizacją, datowaną na 30.09.2005 r. w zakładachPESA Bydgoszcz. W porównaniu do poprzednich modernizacji przeprowadzanych wramach drugich napraw głównych zmieniono umieszczenie syreny wielotonowej(przeniesiono ze ściany przedniej na dach ezt), we wnętrzu zamontowano niskiesiedzenia oraz w kabinie WC zainstalowano inne niż dotychczas wyposażenie.Niestety te niskie oparcia nie zapewniają odpowiedniego komfortu podróżowania.Tak samo jak i w innych ezt po naprawach głównych w bydgoskim zakładziepozostawiono charakterystyczne dla tego wykonawcy elementy: wklejane szyby wścianach czołowych, duże wyświetlacze diodowe a we wnętrzu świetlówkiwpuszczone w sufit w dwóch rzędach. Modernizacją objęto również kabinęmaszynisty gdzie zamiast dotychczasowych laminatów drewnopodobnych ścianywykonane są z plastiku oraz zainstalowano nowy, ergonomiczny fotel maszynisty.Zmieniono również hamulec z systemu Knorr na Oerlikon. EN57-653 można na codzień spotkać w ruchu regionalnym obsługiwanym przez katowickie jednostki.
„