Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

EN57-653 nie znalazł nabywcy. Kolejna próba Przewozów Regionalnych

inforail
19.11.2019 10:45

Przewozy Regionalnenie sprzedały EN57-653. Ale nie rezygnują i próbują ponownie.

Tym razem oferty można składać do 20 listopada 2019 roku.

Skład został wyprodukowany w 1967 roku i stacjonuje wKołobrzegu. Wygra ten, kto da najlepszą cenę. Ostojnice, wózki i zestawy kołowemuszą zostać trwale uszkodzone przez kupującego w sposób uniemożliwiający ichdalszą eksploatację. Jednostka została wyceniona tym razem na 500 zł za 1 tonę.Wcześniej było to 800 zł.

Trochę historii

Elektryczny zespół trakcyjny EN57-653 przeszedł drugąnaprawę główną połączoną z modernizacją, datowaną na 30.09.2005 r. w zakładachPESA Bydgoszcz. W porównaniu do poprzednich modernizacji przeprowadzanych wramach drugich napraw głównych zmieniono umieszczenie syreny wielotonowej(przeniesiono ze ściany przedniej na dach ezt), we wnętrzu zamontowano niskiesiedzenia oraz w kabinie WC zainstalowano inne niż dotychczas wyposażenie.Niestety te niskie oparcia nie zapewniają odpowiedniego komfortu podróżowania.Tak samo jak i w innych ezt po naprawach głównych w bydgoskim zakładziepozostawiono charakterystyczne dla tego wykonawcy elementy: wklejane szyby wścianach czołowych, duże wyświetlacze diodowe a we wnętrzu świetlówkiwpuszczone w sufit w dwóch rzędach. Modernizacją objęto również kabinęmaszynisty gdzie zamiast dotychczasowych laminatów drewnopodobnych ścianywykonane są z plastiku oraz zainstalowano nowy, ergonomiczny fotel maszynisty.Zmieniono również hamulec z systemu Knorr na Oerlikon. EN57-653 można na codzień spotkać w ruchu regionalnym obsługiwanym przez katowickie jednostki.