EN100 pojadą na P4 do ASO Mieczkowski
Warszawska Kolej Dojazdowa rozstrzygnęła przetarg na wykonanie naprawy czwartego poziomu utrzymania P4 sześciu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 39WE serii EN100.
Pojazdy trafią do firmy ASO Mieczkowski.
Oferty
Przypomnijmy, że oferty w przetargu złożyli:
1. Newag z ceną 25.092.00,00 zł brutto, oceniona na 82,44 pkt;
2. Konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych Lisi Ogon i ASO Mieczkowski z ceną 20.590.200,00 zł brutto, oceniona na 100 pkt.
Obie oferty mieściły się w szacunkach zamawiającego, który na ten cel chciał przeznaczyć kwotę 27.232.200,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) demontaż elementów, podzespołów i zespołów z pojazdów;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
2) wszystkie czynności przewidziane w DSU dla wózków napędnych i tocznych;
3) wszystkie czynności przewidziane w DSU dla zestawów kołowych z łożyskami i maźnicami;
4) wszystkie czynności przewidziane w DSU dla układu hamulcowego i układu sprzężonego powietrza;
5) montaż zespołów, podzespołów i elementów w pojazdach.