EC250 Giruno ? HS z pisuarami [ZDJĘCIA]
Właściciel StadleraPeter Spuhler i Andreas Meyer, szef SBB zaprezentowali dziś w Berlinie nowąjednostkę EC250 Giruno. Takie właśnie składy mają kursować od 2019 roku przeztunel Gotarda, łącząc Zurich z Mediolanem, a w przyszłości także Frankfurt zMediolanem.
Jednostki EC250 to pierwsze pociągi klasy HS produkowaneprzez Stadlera. Zamówienie podstawowe obejmuje 29 jedenastoczłonowych składów, zopcją na kolejnych 92. Kontrakt na dostawę pociągów został zawarty w październiku2014 roku. Pierwszy, w wersji pięcioczłonowej, został zaprezentowany przezszwajcarską firmę w Berlinie.
Ciekawostką dla zwiedzających pociąg są toalety, w którychzostały umieszczone pisuary. Ot taki niespotykany dotąd szczegół, który jednakzwraca uwagę.
Wspomnieć należy także, że EC250 to pojazd niskopodłogowy.Jego maksymalna prędkość to 250 km/h. EC250 jest zgodny z normami TSI.
Komfortową podróż zapewnią pasażerom klimatyzowaneprzedziały pasażerskie, przedziały wielofunkcyjne oraz do przewożenia rowerów.Pociąg będzie wyposażony w nowoczesne systemy WC, dostosowane do potrzeb rodzinz dziećmi, osób starszych i niepełnosprawnych. Są w nich też wspomnianepisuary.
W każdym z pojazdów do dyspozycji pasażerów będą 403 miejscasiedzące: 117 w klasie pierwszej i 286 w klasie drugiej, a także 17 miejsc wwagonie restauracyjnym. Bogate wnętrze i przejrzysty, lekki design sprawią, żepodróż będzie niezapomnianym przeżyciem.
EC250 to jednostki uniwersalne, które będą mogły jeździćzarówno na zwykłych trasach jak i trasach dużych prędkości, a zastosowanetechnologie odpowiadają wymogom nowego transalpejskiego, najdłuższego naświecie kolejowego tunelu Św. Gotarda. Jednostka będzie również dopuszczona doruchu w Niemczech, Austrii i we Włoszech.
Właściciel StadleraPeter Spuhler i Andreas Meyer, szef SBB zaprezentowali dziś w Berlinie nowąjednostkę EC250 Giruno. Takie właśnie składy mają kursować od 2019 roku przeztunel Gotarda, łącząc Zurich z Mediolanem, a w przyszłości także Frankfurt zMediolanem.
Jednostki EC250 to pierwsze pociągi klasy HS produkowaneprzez Stadlera. Zamówienie podstawowe obejmuje 29 jedenastoczłonowych składów, zopcją na kolejnych 92. Kontrakt na dostawę pociągów został zawarty w październiku2014 roku. Pierwszy, w wersji pięcioczłonowej, został zaprezentowany przezszwajcarską firmę w Berlinie.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Ciekawostką dla zwiedzających pociąg są toalety, w którychzostały umieszczone pisuary. Ot taki niespotykany dotąd szczegół, który jednakzwraca uwagę.
Wspomnieć należy także, że EC250 to pojazd niskopodłogowy.Jego maksymalna prędkość to 250 km/h. EC250 jest zgodny z normami TSI.
Komfortową podróż zapewnią pasażerom klimatyzowaneprzedziały pasażerskie, przedziały wielofunkcyjne oraz do przewożenia rowerów.Pociąg będzie wyposażony w nowoczesne systemy WC, dostosowane do potrzeb rodzinz dziećmi, osób starszych i niepełnosprawnych. Są w nich też wspomnianepisuary.
W każdym z pojazdów do dyspozycji pasażerów będą 403 miejscasiedzące: 117 w klasie pierwszej i 286 w klasie drugiej, a także 17 miejsc wwagonie restauracyjnym. Bogate wnętrze i przejrzysty, lekki design sprawią, żepodróż będzie niezapomnianym przeżyciem.
EC250 to jednostki uniwersalne, które będą mogły jeździćzarówno na zwykłych trasach jak i trasach dużych prędkości, a zastosowanetechnologie odpowiadają wymogom nowego transalpejskiego, najdłuższego naświecie kolejowego tunelu Św. Gotarda. Jednostka będzie również dopuszczona doruchu w Niemczech, Austrii i we Włoszech.
„