Dworzec Kraków Główny z nowym Centrum Obsługi Klienta
Od dzisiaj w Centrum Obsługi Klienta Kolei Małopolskich będzie można uzyskać pełną wiedzę na temat planowanych po Małopolsce podróży.
Pasażerowie korzystający z COK zakupią tutaj bilety na pociągi KMŁ oraz pozostałych przewoźników, bilety na MLD, a także uzyskają niezbędne informacje m.in. o godzinach odjazdów pociągów, czy o ofercie przewoźników kolejowych. W uroczystym otwarciu centrum wziął udział wicemarszałek Łukasz Smółka.
Dwa stanowiska dla pasażerów
Koleje Małopolskie otwierają się na mieszkańców, a dla nas istotne jest to, że w tym miejscu będą mogli zgłosić np. reklamacje dotyczące podróży. Bardzo dziękujemy pasażerom za wybór Kolei Małopolskich. Chcemy aby byli oni zadowoleni z oferowanych przez nas usług. Jesteśmy otwarci na dyskusje z pasażerami, a udostępnione dziś centrum jest przyjazne osobom z niepełnosprawnościami, przyjazne pasażerom z dziećmi. Zapraszamy do korzystania z oferty Kolei Małopolskich - mówi wicemarszałek Łukasz Smółka.
Zlokalizowane w pasażu dworca Kraków Główny Centrum Obsługi Klienta jest kompleksowym miejscem, gdzie pasażerowie uzyskają pełną wiedzę na temat planowanych podróży. Przestrzeń została zaprojektowana ergonomicznie i funkcjonalnie, aby umożliwić łatwy dostęp do stanowisk klientom. Dwa stanowiska dostępne są dla podróżnych wyposażone są w wygodne krzesła, a dodatkowe miejsce oczekiwania w sofę.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
COK jest również dostosowany do obsługi osób z niepełnosprawnością - obniżone okienka kasowe oraz systemy do indukcyjnego przekazywania dźwięku tzw. pętle indukcyjne. W pomieszczeniu jest dostępny też stojak z rozkładami jazdy.
Koleje Małopolskie chcą w ten sposób przenieść ciężar sprzedaży biletów z konduktorów w pociągach na punkty stacjonarne tj. COK oraz kanały elektroniczne. Równolegle jest też rozbudowywana sieć automatów - pojawi się np. dodatkowych 6 biletomatów na dworcu Kraków Główny.
Godziny otwarcia COK w marcu, czyli miesiącu pilotażowym, pozostają bez zmian tj. od 7.15 do 16.15.